Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Bytomska 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2854244 , fax. 032 2854244
- Data zamieszczenia: 2010-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Bytomska 15 15
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 2854244, fax. 032 2854244
REGON: 00345397200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej oraz Domu dla Bezdomnych Mężczyzn w okresie od 3.01.2011r. do 31.12.2011r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych niezbędnych do przygotowania posiłków dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej mieszczącego się przy ul. Bytomskiej 15 i mieszkańców Domu dla Bezdomnych Mężczyzn mieszczącego się przy ul. Sienkiewicza 48 w Tarnowskich Górach w okresie od 3.01.2011r. do 31.12.2011r. Dopuszcza się składanie ofert częściowych . Ilość zadań częściowych - 6, tj. część A, B, C, D, E, F. CZĘŚĆ A - DOSTAWA PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNO - WĘDLINIARSKICH DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ ORAZ DOMU DLA BEZDOMNYCH MĘŻCZYZN CZĘŚĆ B - DOSTAWA WARZYW, OWOCÓW I PRODUKTÓW PODOBNYCH DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ ORAZ DOMU DLA BEZDOMNYCH MĘŻCZYZN CZĘŚĆ C - DOSTAWA PIECZYWA, ŚWIEŻYCH WYROBÓW PIEKARSKICH I CIASTKARSKICH DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ CZĘŚĆ D - DOSTAWA MLEKA I PRODUKTÓW MLECZARSKICH I JAJ DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ CZĘŚĆ E - DOSTAWA RYB PRZETWORZONYCH I KONSERWOWANYCH DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ ORAZ DOMU DLA BEZDOMNYCH MĘŻCZYZN CZĘŚĆ F - DOSTAWA ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ ORAZ DOMU DLA BEZDOMNYCH MĘŻCZYZN Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać towar własnym transportem, terminowo, zachowując ceny ofertowe zgodnie z zamówieniem, w dniu i godzinie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym. Dostarczony towar niezgodny z zapotrzebowaniem, wadliwy lub przeterminowany będzie Wykonawcy zwracany. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać towar środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną do przewozu żywności. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zasad systemu HACCP oraz do zapewnienia właściwej jakości materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania wraz z dostawą dokumentów identyfikujących dostawę w zakresie jakości zdrowotnych żywności i żywienia oraz terminu przydatności do spożycia. Terminy, rodzaje i ilość dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego z min. dwudniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub na piśmie. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za rzetelne i terminowe świadczenie usług. Termin realizacji zamówienia: 03.01.2011 - 31.12.2011 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mops.tarnowskiegory.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu
Dodano: 2016-07-15 - Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań w skład którego wchodzą 1) produkty mleczarskie - kod CPV - 15500000-3 2) różne produkty spożywcze - kod CPV - 15896000-5 3) owoce i warzywa - kod CPV - 15300000 - 1 4) mięso, produkty mięsne, wędliny - kod CPV - 15301100-6 5) pieczywo - świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - kod CPV - 15612500-6 6) jaja - kod CPV - 03142500-3 7) mrożonki, warzywa, mięso mielone mrożone, udka, kluski, pierogi- kod CPV- 15896000-6 8) ryby mrożone - kod CPV 15220000-6
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę produktów spożywczych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy : 13/13 PN/2016
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pawłowicach (Szkoła Podstawowa nr 2 w Pawłowicach - ul. Pukowca 4, Publiczne Przedszkole w Modrzewiowym Ogrodzie - ul. LWP 3)
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa produktów spożywczych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa żywności do stołówek wchodzących w skład Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-16 - Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie, ul. Joachimowska 85 z podziałem na 8 zadań w skład którego wchodzą, zadanie nr 3: 3) warzywa i owoce - kod CPV - 15300000 - 1
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa artykułów spożywczych na II pół roku 2016
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa żywności do stołówek wchodzących w skład Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa różnych produktów mięsnych i ryb przetworzonych, konserwowanych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Jaworznie ul. Zawiszy Czarnego 4
Dodano: 2016-06-03