Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Grucie i Przedszkola Samorządowego w Mełnie

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Gruta, Gruta 244
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 468 31 21 , fax. 56 468 31 88
  • Data zamieszczenia: 2013-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Gruta 244 244
    86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 468 31 21, fax. 56 468 31 88
    REGON: 00053429100070
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Grucie i Przedszkola Samorządowego w Mełnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Grucie, Gruta 70 i Przedszkola Samorządowego w Mełnie, Mełno 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. CZĘŚĆ I Dostawa oznaczona jako Część I wyroby piekarskie będzie obejmować: Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15810000-9 L.p. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość 1. Chleb orkiszowy (krojony 0,40 kg) szt. 500 2. Chleb żytni (krojony 0,60 kg) szt. 1400 3. Chleb mieszany wieloziarnisty (0,50 kg) szt. 150 4. Bułka pszenna (0,05 kg) szt. 2000 5 Bułka z ziarnami (0,06 kg) szt. 550 6. Chleb pszenny (0,4 kg) szt. 450 7. Chleb razowy krojony ( 0,45 -0,50 kg) szt. 170 8. Bułka tarta Kg 90 9. Drożdżówka szt. 6380 10. Pączek szt. 670 CZĘŚĆ II Dostawa oznaczona jako Część II mięso świeże, wędliny i drób: Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15100000-9 L.p. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość I Mięso świeże wieprzowe i wołowe 1. Łopatka wieprzowa b/k kl.I kg 400 2. Karkówka wieprzowa b/k kl.I kg 80 3 Szynka wieprzowa b/k kl. I kg 80 4. Schab wieprzowy b/k kl. I kg 50 5. Wątroba wieprzowa kg 40 6. Biodrówka wieprzowa kl.I kg 20 7 Mięso gulaszowe wieprzowe kl.I kg 200 8 Mięso wołowe - łopatka b/k kl. I kg 100 II Wędliny świeże 1. Kiełbasa śląska kg 200 2. Kiełbasa wiejska kg 75 3. Szynka wieprzowa gotowana kg 50 4. Polędwica parzona kg 35 5 Pierś drobiowa parzona kg 50 III Mięso drobiowe Świeże 1. Filet z piersi kurczaka kg 300 2. Fiolet z piersi indyka kg 125 3. Kurczak kg 350 4. Podudzie z kurczaka kg 450 5. Skrzydło z kurczaka kg 200 7. Udo z indyka trybowane b/k kg 550 8. Wątróbka drobiowa kg 75 9. Żołądki drobiowe kg 20 1. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zespołu Szkół w Grucie, Gruta 70 oraz Przedszkola Samorządowego w Mełnie, Mełno 5. 2. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. 3. Cykliczne dostawy będą realizowane następująco: - Część I wyroby piekarskie - codziennie w pierwszym dniu od złożenia zamówienia (zamówienie będzie składane do godz. 10.00) od poniedziałku do piątku w godz. od 6.00 do 7.00. - Część II mięso świeże, wędliny i drób - w pierwszym dniu od złożenia zamówienia (zamówienie będzie składane do godz. 10.00) od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 12.00. 4. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. 5. Produkty muszą być najwyższej jakości i spełniać być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. 6. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. 7. Wykonawca musi zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru zgodnie z wymogami HCCP. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 8. Wykonawca użyczy nieodpłatnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 10. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 11. Zamawiający zastrzega możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 12. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. 13. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranych pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.bip.gruta.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach