Szkoła Podstawowa Nr 3 w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-601 Lublin, ul. Balladyny 22
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5252526 , fax. 081 5252526
- Data zamieszczenia: 2013-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Lublinie
ul. Balladyny 22 22
20-601 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5252526, fax. 081 5252526
REGON: 00021473500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Juliusza Słowackiego w Lublinie w okresie od 07.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 3 w Lublinie w podziale na 9 części: Część I- dostawa różnych artykułów spożywczych- kod CPV 15.80.00.00-6 Część II- dostawa jaj- kod CPV 03.14.25.00-3 Część III- dostawa mięsa i wyrobów wieprzowych, wołowych i drobiowych- kod CPV 15.10.00.00-9 Część IV-dostawa mrożonek kod CPV- 15.89.60.00-5, ryb mrożonych - kod CPV 15.22.00.00-6 Część V- dostawa mleka i przetworów mlecznych - kod CPV 15.50.00.00-3 Część VI- dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - kod CPV 15810000-9 Część VII- dostawa owoców i warzyw krajowych - kod CPV 15.30.00.00-1, kiszonek- kod CPV 15.33.10.00-7, owoców cytrusowych- kod CPV 03.22.22.00-5 Część VIII- dostawa deserów, jogurtów i pozostałych przefermentowanych przetworów mlecznych- kod CPV 15833100-7, 15551000-5 Część IX - dostawa wyrobów garmażeryjnych (świeżych) - kod CPV 15894300-4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.lublin.pl oraz http://www.sp3.bip.lublin.eu/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W KSIĘŻPOLU
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Samorządowym Zespole Szkolnym we Frampolu, ul. Gorajska 16, 23-440 Frampol
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w internacie Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa artykułów spożywczych i mięsa
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa Artykułów Spożywczych w roku szkolnym 2016/17
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów spożywczych do Internatu Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2016/17
Dodano: 2016-06-30 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w 2016 i 2017 r
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29