Szkoła Podstawowa nr 10 im.Henryka Sienkiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 20-201 Lublin, ul. Kalinowszczyzna 70
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 7472846 , fax. 0-81 7472846
- Data zamieszczenia: 2013-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 10 im.Henryka Sienkiewicza
ul. Kalinowszczyzna 70 70
20-201 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 7472846, fax. 0-81 7472846
REGON: 00071421900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp10.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 10 w Lublinie w podziale na 12 zadań:Zadanie nr 1 Dostawa różnych artykułów spożywczych - kod CPV 15.80.00.00-6; Zadanie nr 1A Dostawa różnych artykułów spożywczych - kod CPV 15.80.00.00-6 Zadanie nr 2 Dostawa jaj - kod CPV 03.14.25.00; Zadanie nr 3 Dostawa kiszonek - kod CPV 15.33.10.00-7; Zadanie nr 4 Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych - kod CPV 15.10.00.00-9; Zadanie nr 5 Dostawa mięsa i wyrobów wieprzowych i wołowych - kod CPV 15.10.00.00-9; Zadanie nr 6 Dostawa mleka i przetworów mlecznych - kod CPV 15.50.00.00-3; Zadanie nr 7 Dostawa mrożonek - kod CPV 15.89.60.00-5; Zadanie nr 8 Dostawa owoców cytrusowych - kod CPV 03.32.21.00-3; Zadanie nr 9 Dostawa pieczywa - kod CPV 15.81.10.00-6; Zadanie nr 10 Dostawa owoców i warzyw krajowych - kod CPV 15.30.00.00-1; Zadanie nr 11 Dostawa wyrobów garmażeryjnych świeżych - kod CPV 15.00.00.00-8. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lublin.eu/bip/sp10/index.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W KSIĘŻPOLU
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Samorządowym Zespole Szkolnym we Frampolu, ul. Gorajska 16, 23-440 Frampol
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w internacie Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa artykułów spożywczych i mięsa
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa Artykułów Spożywczych w roku szkolnym 2016/17
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów spożywczych do Internatu Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2016/17
Dodano: 2016-06-30 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w 2016 i 2017 r
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29