Przetargi.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ “ZŁOTA JESIEŃ” W ŚWIĘTOCHŁOWICACH – W PODZIALE NA 2 ZADANIA

Miejski Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" ogłasza przetarg

  • Adres: 41-605 Świętochłowice, Imieli
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327710450, 570988222 , fax. 327710450
  • Data zamieszczenia: 2021-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień"
    Imieli 12
    41-605 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 327710450, 570988222, fax. 327710450
    REGON: 241797931
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mdpsswietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ “ZŁOTA JESIEŃ” W ŚWIĘTOCHŁOWICACH – W PODZIALE NA 2 ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej „Złota Jesień”w Świętochłowicach wraz z wniesieniem i rozładunkiem w magazynach przy ul. Imieli 12 w Świętochłowicach. 2. Przedmiot zamówienia została podzielony na dwie (2) części: 1) część I zamówienia: Mięso i wyroby mięsne, 2) część II zamówienia: Pieczywo i wyroby piekarnicze. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia określa załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia określa załącznik nr 2b do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 5. Ilości artykułów podane w zestawieniach asortymentu zarówno dla części I jak i II zamówienia są danymi szacunkowymi i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 6. Dostawy realizowane będą na podstawie zamówienia pisemnego przesyłanego pocztą elektroniczną lub składanego telefonicznie w każdym następnym dniu po zgłoszeniu zamówienia lub w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w dni powszednie codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 700 do 1000. 7. Wykonawca zobowiązany będzie: do bezpłatnego dowozu towaru transportem spełniającym wymagania sanitarne, należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu ( opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu), wniesienia wraz z rozładunkiem w magazynie określonym w ust. 1 niniejszego paragrafu, i weźmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za towar do momentu jego odbioru w magazynie Zamawiającego oraz poniesie z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiany towar bezwzględnie w dni oraz w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. 10. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonym w SIWZ, musi posiadać termin przydatności do spożycia. (Po podpisaniu umowy wymagane będzie dostarczenie karty produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami unijnymi w tym zakresie). 11. Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych albo wad jakościowych w momencie dostawy, odmówi przyjęcia zakwestionowanej partii towaru i zażąda wymiany na wolny od wad i zgodny ilościowo z pierwotnym zamówieniem w terminie do trzech godzin od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wszczynał procedury reklamacyjnej, Zamienna partia towaru podlega odbiorowi ilościowemu i jakościowemu. 12. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru (bądź pozostawienia towaru bez wniesienia do magazynu i bez odbioru przez Zamawiającego) a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej placówce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę i będą potrącane z bieżących płatności (faktur). 13. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w tym wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach