Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2015 r.

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-336 Kraków, ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 255 41 61 , fax. 12 2691057
  • Data zamieszczenia: 2015-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
    ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1 1
    30-336 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 255 41 61, fax. 12 2691057
    REGON: 00029267500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Opieka społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2015 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2015 r. Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2015 r. do 31.12.2015 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1776 kg, wędliny - łącznie 2052 kg, mięso drobiowe - łącznie 1605 kg, wędliny drobiowe - łącznie 492 kg; Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2015 r. Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2015 r. do 31.12.2015 r.: mleko, śmietana - łącznie 11640 L, masło, margaryna - łącznie 1200 kg, sery różne - łącznie 1779 kg, jogurt, kefir, zsiadłe mleko- łącznie 1242 L, masa kajmakowa 30 kg, mleko pełne w proszku 6 kg; Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2015 r. Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2015 r. do 31.12.2015 r.: chleb krakowski, graham - łącznie 13380 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 50640 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 72 kg, pączek - 780 szt.; Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2015 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2015 r. do 31.12.2015 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy, miód - łącznie 1292 kg, herbata, kawa, kakao - łącznie 1662 szt., makaron - 480 kg, mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 810 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 918 kg, musztarda, majonez - łącznie 690 szt., olej, - 240 L, frytura - 18 kg, przyprawy - łącznie ok. 5170 szt., pieczywo cukiernicze - łącznie 102kg, przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 8220 szt., jaja - 17280 szt; Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: X - XII 2015 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2015 r. do 31.12.2015 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2445 kg, ziemniaki 5100 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 420 kg, sałata, por, ogórek zielony, pomidor, brokuł - łącznie ok. 1180 szt., koper zielony, pietruszka zielona, szczypiorek - łącznie 45 kg, pieczarka - 90 kg, mandarynka, banan, śliwka - łącznie 585 kg, jabłka 1440 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2015 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2015 r. do 31.12.2015 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - łącznie 2250 kg, ryby mrożone - 300 kg, makrela wędzona - 108 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju - łącznie 1800 szt., śledź solony matjas - 96 kg, karp patroszony, bez głowy - 30 kg; Część G: Dostawa warzyw i owoców pozostałych: VII - IX 2015 r. Dostawa warzyw i owoców pozostałych od 01.07.2015 r. do 30.09.2015 r.: warzywa, owoce - kapusta młoda, czerwona, włoska - łącznie 515 kg, kalafior młody, brokuł - łącznie 525 szt., pietruszka, seler korzeń - łącznie 270 kg, sałata, rzodkiewka - łącznie 490 szt., marchew młoda obcinana - 600 kg, burak młody obcinany - 600 kg, cebula młoda obcinana - 180 kg, pomidor, ogórek zielony - łącznie 560 kg, szczypiorek / cebula zielona - 150 pęczków, pietruszka, koperek ziel. - łącznie 27 kg , fasolka, cukinia, papryka - łącznie 250 kg, ziemniaki - 5000 kg, pieczarki - 10 kg, owoce: śliwka, jabłka - łącznie 450 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnowaczynskiego.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach