Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-336 Kraków, ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 255 41 61 , fax. 12 2691057
  • Data zamieszczenia: 2014-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
    ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1 1
    30-336 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 255 41 61, fax. 12 2691057
    REGON: 00029267500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Opieka społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1776 kg, wędliny - łącznie 1872 kg, mięso drobiowe - łącznie 1209 kg, wędliny drobiowe - łącznie 504 kg. Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: mleko, śmietana - łącznie 13080 L, masło, margaryna - łącznie 1290 kg, sery różne - łącznie 1725 kg, jogurt, kefir - łącznie 828 L. Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: chleb krakowski, graham - łącznie 13320 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 51420 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 72 kg, pączek, drożdżówka - łącznie 1560 szt. Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: cukier, cukier puder łącznie - 1212 kg, herbata, kawa, kakao łącznie - 1422 szt., makaron - 420 kg, mąka pszenna tortowa, mąka ziemniaczana -łącznie 810 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 750 kg, musztarda, majonez łącznie - 690 szt., olej - 180 L, przyprawy - ok. 3620 szt., przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 6460 szt., jaja - 17280 szt. Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: X - XII 2014 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2014 r. do 31.12.2014 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2565 kg, ziemniaki 4200 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone łącznie - 420 kg, sałata, brokuł, por łącznie - 762 szt., ogórek zielony, pomidor łącznie - 180 kg, koper zielony, pietruszka zielona łącznie - 30 kg, szczypiorek 150 pęcz., pieczarka - 90 kg, mandarynka, banan - 342 kg, jabłka 1440 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - 2040 kg łącznie, ryby mrożone - 300 kg, makrela wędzona - 108 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju - 1800 szt., śledź solony matjas - 96 kg, karp patroszony, bez głowy - 30 kg; Część G: Dostawa warzyw i owoców pozostałych: VII - IX 2014 r. Dostawa warzyw i owoców pozostałych od 01.07.2014 r. do 30.09.2014 r.: warzywa, owoce - kapusta młoda, kapusta czerwona, kapusta włoska - łącznie 515 kg, kalafior młody, brokuł - 525 szt., sałata, rzodkiewka łącznie - 490 szt., marchew młoda obcinana - 600 kg, burak młody obcinany - 600 kg, cebula młoda obcinana, pietruszka korzeń, seler korzeń - 450 kg, pomidor, ogórek zielony - łącznie 700 kg, szczypiorek / cebula zielona - 150 pęczków, pietruszka, koperek ziel. - 27 kg , ziemniaki - 4500 kg, fasolka szparagowa, cukinia - łącznie 190 kg, papryka czerwona 80 kg, pieczarki - 60 kg, owoce: śliwka węgierka, jabłka - łącznie 650 kg;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnowaczynskiego.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach