Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: IX - XI 2013 r

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-336 Kraków, ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 255 41 61 , fax. 12 2691057
  • Data zamieszczenia: 2013-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
    ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1 1
    30-336 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 255 41 61, fax. 12 2691057
    REGON: 00029267500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Opieka społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: IX - XI 2013 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: IX - XI 2013 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 966 kg, wędliny - łącznie 972 kg, mięso drobiowe - łącznie 562,5 kg, wędliny drobiowe - łącznie 981 kg; Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r.: mleko, śmietana - łącznie 6840 L, masło, margaryna - łącznie 585 kg, sery różne - łącznie 781,5 kg, jogurt, kefir - łącznie 687L; Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r.: chleb krakowski, graham - łącznie 6 660 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 25 710 szt., bułka tarta - 90 kg, pączek - 450 szt; Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: IX - XI 2013 r.: cukier, cukier puder łącznie - 246 kg, herbata, kawa, kakao łącznie - 729 szt, makaron - 135 kg, mąka pszenna tortowa, mąka ziemniaczana - łącznie 165 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 285 kg, musztarda, majonez łącznie - 345 szt, olej - 45 L, przyprawy - ok. 1240 szt., przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 2 900 szt., jaja - 8640 szt; Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: X - XI 2013 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 1710 kg, ziemniaki 2800 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone łącznie - 148 kg, sałata, brokuł, por łącznie -508 szt., pomidor, ogórek zielony - 80 kg, koper zielony, pietruszka zielona- 24 kg, pieczarki - 60 kg, szczypiorek/cebula zielona - 100 pęczków, jabłka 1000 kg, mandarynka bez pestki, banan łącznie - 208 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: X - XI 2013 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - 810 kg łącznie, ryby mrożone - 102 kg, makrela wędzona - 48 kg, tuńczyk w kawałkach, w oleju, szprot w pomidorach - 600 szt, śledź solony matjas - 48 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnowaczynskiego.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach