Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-336 Kraków, ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 255 41 61 , fax. 12 2691057
- Data zamieszczenia: 2013-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1 1
30-336 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 255 41 61, fax. 12 2691057
REGON: 00029267500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Opieka społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2014 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2014 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: I - VI 2014 r. Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.01.2014 r. do 30.06.2014 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1746 kg, wędliny - łącznie 1932 kg, mięso drobiowe - łącznie 1125 kg, wędliny drobiowe - łącznie 480 kg; Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: I - VI 2014 r. Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.01.2014 r. do 30.06.2014 r.: mleko, śmietana - łącznie 12480 L, masło, margaryna - łącznie 1290 kg, sery różne - łącznie 1584 kg, jogurt, kefir - łącznie 828 L; Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: I - VI 2014 r. Dostawy pieczywa w okresie od 01.01.2014 r. do 30.06.2014 r.: chleb krakowski, graham - łącznie 13320 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 51420 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 72 kg; Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: I - VI 2014 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.01.2014 r. do 30.06.2014 r.: cukier, cukier puder łącznie - 1092 kg, herbata, kawa, kakao łącznie - 1458 szt., makaron - 420 kg, mąka pszenna tortowa, mąka ziemniaczana - łącznie 510 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 660 kg, musztarda, majonez łącznie - 690 szt., olej - 120 L, przyprawy - ok. 5376 szt., przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 5544 szt., jaja - 17280 szt; Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: I - VI 2014 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.01.2014 r. do 30.06.2014 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 4375 kg, ziemniaki 7500 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone łącznie - 700 kg, sałata, brokuł, por łącznie -180 szt., koper zielony, pietruszka zielona- 45 kg, jabłka 2400 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: I - VI 2014 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.01.2014 r. do 30.06.2014 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - 1908 kg łącznie, ryby mrożone - 300 kg, makrela wędzona - 108 kg, tuńczyk w kawałkach, w oleju, szprot w pomidorach - 1800 szt., śledź solony matjas - 96 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców pozostałych: IV - VI 2014 r. Dostawa warzyw i owoców pozostałych od 01.04.2014 r. do 30.06.2014 r.: warzywa, owoce - kapusta młoda - 90 kg, kalafior młody - 120 szt., botwinka - 60 pęcz., sałata, rzodkiewka łącznie - 380 szt., marchew młoda obcinana -120 kg, burak młody obcinany -120 kg, cebula młoda obcinana - 40 kg, pomidor, ogórek zielony - łącznie 180 kg, szczypiorek / cebula zielona - 120 pęczków, pietruszka, koperek ziel. - 16 kg , ziemniaki - 1300 kg, pieczarki - 10 kg, owoce; mandarynki, banany - łącznie 122 kg, kiwi - 270 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnowaczynskiego.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/25/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawy mięs i wędlin woł/wp
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich wieprzowych, wołowych i drobiowych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa produktów żywnościowych tj. mięsa drobiowego i wędlin drobiowych przeznaczonych na bieżące żywienie żołnierzy jednostek wojskowych znajdujących się w rejonie zaopatrywania Sygn. 33/ŻYW/16.
Dodano: 2016-06-22 - dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie 01.07.2016 do 31.12.2016.
Dodano: 2016-06-14 - Przetarg nieograniczony nr 3/2016
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa produktów żywnościowych tj. mięsa i przetworów mięsnych przeznaczonych na bieżące żywienie żołnierzy jednostek wojskowych znajdujących się w rejonie zaopatrywania Sygn. 29/ŻYW/16.
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2016 r.
Dodano: 2016-05-12