Dom Pomocy Społecznej w Bramkach ogłasza przetarg
- Adres: 05-870 Błonie, ul. Północna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 7256127, , fax. 0-22 7256066
- Data zamieszczenia: 2020-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bramkach
ul. Północna 18
05-870 Błonie, woj. mazowieckie
tel. 0-22 7256127, , fax. 0-22 7256066
REGON: 29581100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bramki.dps.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS Bramki na rok 2021. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych, dla Domu Pomocy Społecznej w Bramkach w 2020 roku do magazynu Zamawiającego według podziału na zadania (części): - Część nr 1 – dostawa mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiarskich Kod CPV 15100000-9 - Część nr 2 – dostawa produktów mleczarskich Kod CPV 15500000-3, - Część nr 3 – dostawa różnych artykułów spożywczych Kod CPV 15800000-6, - Część nr 4 – dostawa pieczywa Kod CPV 15810000-9, - Część nr 5 – dostawa owoców i warzyw Kod CPV 03221200-8, - Część nr 6 – dostawa ryb Kod CPV 15200000-0, - Część nr 7 – dostawa jaj Kod CPV 03142500-3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania Wykonawcy wraz ofertą winni przedłożyć następujące dokumenty - 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu– załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także Oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ w pkt. 2. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie wg załącznika nr 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1.1-1.7 (w zależności jakiej części dotyczy) 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 3) Zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 4) Pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy) 5) Dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup z dostawą mięsa i wędlin w II półroczu 2024 roku
Dodano: 2024-06-11 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych, w tym mięsa, produktów mięsnych oraz produktów mleczarskich.
Dodano: 2024-05-21 - SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO PRZEDSZKOLA NR 435 W WARSZAWIE
Dodano: 2024-05-17 - „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2024-05-13 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 4 im. Króla Maciusia Pierwszego w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2024-05-13 - Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin.
Dodano: 2024-05-10 - Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Centralnego Ośrodka Szkolenia i Edukacji ABW w Emowie - nr sprawy: 1/ZP/2024
Dodano: 2024-05-09 - sukcesywna dostawa żywności
Dodano: 2024-05-06 - SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ MIĘSA I WĘDLIN na 2024 r. – II do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 154 w WARSZAWIE
Dodano: 2024-05-02 - SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
Dodano: 2024-03-27