Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim.

Dom Dziecka ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Wysoka 24/26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 4 733 90 09 , fax. 44 733 90 09
  • Data zamieszczenia: 2014-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka
    ul. Wysoka 24/26 24/26
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 4 733 90 09, fax. 44 733 90 09
    REGON: 00031222500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części tj.: Część 1 - dostawa artykułów mleczarskich i nabiałowych; Część 2 - dostawa artykułów spożywczych różnych. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególnione zostały w załączniku nr 2a i 2b, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Pakiety asortymentowo - cenowe. Ilości podane w załącznikach nr 2a i 2b są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu ofertowego w ramach wartości brutto zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert artykułów równoważnych. Zaoferowane przez Wykonawcę artykuły nie mogą być gorsze pod względem składu, smaku, estetyki wyrobu i opakowania niż podane przez Zamawiającego w pakiecie asortymentowym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. Przez produkt równoważny, Zamawiający uzna ten produkt, który będzie posiadał takie same cechy jakościowe, skład surowcowy, wartości odżywcze, konsystencję, zapach, smak i barwę jak produkt wymieniony w pakiecie asortymentowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będzie niżej wymieniona placówka:Dom Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Wysokiej 24/26. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zamówieniem, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w godzinach od 6:00 do 14:00. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania go z tego tytułu dodatkowymi kosztami. Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej lub telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2010 roku nr 136 poz. 914 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2) każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: -stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu; -dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; - dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; -dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. Wykonawca dostarczy towar odpowiednio zapakowany. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: -nazwę środka spożywczego, -datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, -dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego, -dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, -zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, -warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, -klasę jakości handlowej; Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań: -pojemniki czyste, -bez obcych zapachów, - powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, -artykuły powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagania stawiane Wykonawcy: -Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; -Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; -Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, -Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym; -na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczanym asortymencie, Zamawiający odmówi jego przyjęcia i telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamacje Wykonawcy. W przypadku ujawnienia wad jakościowych artykułów tj.: -stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu, -dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony, -dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem, pocztą e- mail lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad w terminie 1 dnia roboczego od zgłoszenia reklamacji. W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na reklamację, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca. Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, wyszczególnione w pakiecie asortymentowym przez Wykonawcę. Zapłata za dostarczone artykuły będzie płatna w terminie do 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ddzpiotrkow.wikom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach