Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie im. I Dywizji Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg
- Adres: 14-140 Miłomłyn, ul. Pasłęcka 15
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 641 31 23, 641 31 33
- Data zamieszczenia: 2015-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie im. I Dywizji Tadeusza Kościuszki
ul. Pasłęcka 15 15
14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 641 31 23, 641 31 33
REGON: 51140385700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na rok 2016. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykę, parametry zamawianych artykułów oraz przewidywaną maksymalną ich ilość. 3. W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności artykułów żywnościowych wskazanych w harmonogramie rzeczowo-ilościowo-finansowym spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości, parametrów, itp. W przypadkach zaoferowania towarów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę producenta oferowanych towarów. 4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi i przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-ilościowo-finansowy dostawy usług objętych umową. Harmonogram sporządzony zostanie na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem cen jednostkowych brutto, określenia stawki podatku VAT oraz wartości brutto zamówienia. W przypadkach zaoferowania towarów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę producenta oferowanych towarów. 5. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane towary z podaniem ilości. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot dostawy w ciągu 24 godzin od dnia otrzymania informacji. 6. Dostawy będą realizowane: część 1 - Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich - średnio 2 razy w tygodniu część 2 - Dostawa mięsa - średnio 3-4 razy w tygodniu część 3 - Dostawa pieczywa - średnio 3 razy w tygodniu część 4 - Dostawa warzyw i owoców - średnio 2 razy w tygodniu. 7. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji w oryginalnym opakowaniu. 8. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 9. Wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych towarów (-/+ 20%) w stosunku do szacowanej ilości potrzeb. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający nie poniesie z tego tytułu konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 10. Wykonawca ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru. W przypadku zasadności reklamacji Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar wolny od wad w dniu złożenia reklamacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłaty wadium w wysokości: - dla części I - dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich 1.000,00zł słownie: jeden tysiąc złotych - dla części II - Dostawa mięsa - 2.000,00zł słownie: dwa tysiące złotych 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia przelewu wpłaty wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Bank Spółdzielczy w Iławie, Oddział w Miłomłynie Nr 41 8831 1025 2003 0300 0840 0004 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej- część 6. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium, winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wpłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta. 7. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spmilomlyn.edupage.org/; www.bip.milomlyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie
Dodano: 2016-07-19 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie
Dodano: 2016-06-21 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa produktów spożywczych suchych
Dodano: 2016-05-16 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa artykułów spożywczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie Obiektu nr 3 Kłobuk w Nowej Kaletce - 1 zadanie
Dodano: 2016-04-08 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-03-21 - Zakup i dostawa różnych artykułów żywnościowych dla Szpitala Psychiatrycznego w Węgorzewie.
Dodano: 2016-03-21