Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 98-313 Konopnica, Rynek 15
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-43 842-44-98 , fax. 0-43 842-43-15
- Data zamieszczenia: 2012-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
Rynek 15 15
98-313 Konopnica, woj. łódzkie
tel. 0-43 842-44-98, fax. 0-43 842-43-15
REGON: 00053818800040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w Konopnicy i stołówki szkolnej w Szynkielowie . 2. Artykuły żywnościowe dostarczane będą w okresie 10 miesięcy od daty zawarcia umowy ( z wyłączeniem okresu wakacyjnego ).Zamawiający podzielił zamawiane artykuły na 6 pakietów , które stanowią załącznik do SIWZ ; Pakiet 1 - Drób Pakiet 2 - Mięso i wędliny Pakiet 3 - Pieczywo Pakiet 4 - Nabiał i produkty mleczarskie, tłuszcze Pakiet 5 - Warzywa Pakiet 6 - Pozostałe artykuły żywnościowe 3. Założenia : 1) Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być o wysokim standardzie jakościowym oraz z data ważności min. 5 dni licząc od dnia dostawy ; 2) Dostarczane artykuły żywnościowe muszą spełniać wymagania jakościowe wynikające z obowiązujących przepisów prawa w RP; 3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków transportu artykułów żywnościowych spełniających wymogi sanitarno-higieniczne . 4) Dostawa artykułów żywnościowych odbywa się środkami transportu Wykonawcy; 5) Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031423001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną