Przetargi.pl
Dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem w 2017 roku

Gmina Obryte ogłasza przetarg

  • Adres: 07215 Obryte, Obryte
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 411 004 , fax. 297 411 004
  • Data zamieszczenia: 2016-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obryte
    Obryte 185
    07215 Obryte, woj. mazowieckie
    tel. 297 411 004, fax. 297 411 004
    REGON: 55066813700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem w 2016 roku 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2016 r. 3. Rodzaj artykułów określa załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Ilość dostarczonych artykułów w ciągu całego okresu trwania umowy uzależniona będzie od ilości dzieci korzystających z dożywiania. 5. Ilość dostawy artykułów (na jeden dzień) będzie określona każdorazowo przy zamówieniu. 6. Dostawy artykułów nie będą realizowane przez Wykonawcę w dni wolne od pracy oraz ferie i wakacje szkolne. 7. Dostawa zamówienia ma się odbywać w ciągu dwóch dni po zgłoszeniu zamówienia pisemnego, ustnego lub telefonicznego tzn. jednego dnia zamówienie – dostawa tego samego dnia lub na drugi dzień do godziny 730. W przypadku zamówienia w piątek dostawa w poniedziałek. 8. W przypadku zmniejszenia lub braku środków na dożywianie w trakcie realizacji zamówienia – Zamawiający może zmniejszyć wielkość zamówień lub rozwiązać umowę za 30 dniowym okresem wypowiedzenia. 9. W przypadku wystąpienia reklamacji, załatwiane one będą przez Wykonawcę w terminie 2 dni. 10. Zapłata za dostarczone zamówienie będzie następować w okresach dwutygodniowych w ciągu 7 dni po złożeniu faktury podpisanej przez Dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych do Zamawiającego. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Zmawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 15. Zamawiający nie ¬przewiduje zastosowanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 16. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 17. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert materiałowo równoważnych. Ilekroć w specyfikacji i załącznikach, wskazano markę lub pochodzenie produktu, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. zaoferowane artykuły będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze, a wielkość opakowania nie mniejsza, niż wskazane przez Zamawiającego. 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztu udziału w postępowaniu, z wyłączeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach