Uzdrowisko Połczyn S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 78-320 Połczyn Zdrój, ul. Zdrojowa 6
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943662424 w.328; 3662626 w.317 , fax. 94 3662470
- Data zamieszczenia: 2010-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Połczyn S.A.
ul. Zdrojowa 6 6
78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie
tel. 943662424 w.328; 3662626 w.317, fax. 94 3662470
REGON: 00028818800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-polczyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów sypkich do UZDROWISKO POŁCZYN S.A. UZDROWISKO KOŁOBRZEG S.A. UZDROWISKO ŚWINOUJŚCIE S.A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do położonych na terenie miasta Kołobrzegu, Połczyna Zdroju i Świnoujścia punktów żywienia ZAMAWIAJĄCYCH: spożywczych artykułów sypkich i półproduktów suchych wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w załączniku nr 1a, 1 b i 1 c do SIWZ 2. Dostarczane artykuły powinny być wysokiej jakości, w odpowiednim okresie przydatności do spożycia oraz zgodne z zamówioną ilością i terminem dostawy. Towar powinien być zapakowany w duże opakowania zbiorcze, adekwatnych do rodzaju produktu, bez uszkodzeń, odpowiednich z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności i zamkniętych. 3. Każda dostarczana partia produktów będzie identyfikowalna. W zakresie identyfikowalności zamawiający wymagał będzie dołączenia do każdej dostawy, według partii produkcji, atestu produktu. Opakowanie z dostarczanymi produktami powinno posiadać oznakowania, o których mowa a art. 48 i 49 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171 poz. 1225), przynajmniej: - nazwą produktu, - nazwą producenta, - masą zawartości opakowania, - terminem przydatności do spożycia lub okresem przechowywania, - warunkami przechowywania, - identyfikacją partii produktu. 4. Termin przydatności do spożycia danego produktu nie może upływać wcześniej niż, przed upływem 180 dni od dostawy. 5. Podane w wykazie artykułów ilości zamawianych towarów nie są wielkościami ostatecznymi i mogą się wahać w zależności od potrzeb zamawiającego w zakresie do 10% zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7) u-Pzp, na produkty, których zakres w chwili obecnej jest niemożliwy do określenia. 7. Z dostawą łączy się usługa transportowa oraz rozładunek u zamawiającego. 8. Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego raportu z wykonania umowy. 8.1. Raport miesięczny z wykonania umowy powinien zawierać : - Rodzaj dostarczonego asortymentu. - Ilość dostarczonego asortymentu. - Wartość łączna dostarczonego w danym miesiącu asortymentu. 8.3. Termin przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : 7 dni od zakończenia kolejnego miesiąca obowiązywania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158300005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Informacje dotyczące wadium : 1.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 5 000,00 złotych ( słownie : pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do godziny 9:00 04 maja 2010 r. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy ; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK nr 77 1090 2662 0000 0001 0262 0438 Zwrot i zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Niewniesienie wadium skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-polczyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych sypkich przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2012-02-02 - Dostawa artykułów spożywczych sypkich
Dodano: 2012-01-05 - na dostawę artykułów sypkich
Dodano: 2011-06-13 - Dostawa artykułów sypkich przez okres 6 miesięcy dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.; Uzdrowisko Połczyn S.A; Uzdrowisko Świnoujście S.A. i SPZZOZ w Gryficach.
Dodano: 2011-06-13 - Dostawa artykułów sypkich
Dodano: 2010-04-21 - Dostawa artykułów sypkich
Dodano: 2010-04-21