Zakład Karny w Goleniowie ogłasza przetarg
- Adres: 72-100 Goleniów, ul. Grenadierów 66
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4667850, 4667902 , fax. 091 4667855
- Data zamieszczenia: 2009-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Goleniowie
ul. Grenadierów 66 66
72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4667850, 4667902, fax. 091 4667855
REGON: 00032040800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka penitencjarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów sypkich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. mąka pszenna w ilości 7500 kg ; 2. mąka ziemniaczana w ilości 1000 kg ; 3. kasza jęczmienna w ilości 3500 kg ; 4. kasza gryczana w ilości 1500 kg ; 5. kasza manna w ilości 2500 kg ; 6. płatki owsiane w ilości 2500 kg ; 7. ryż łuskany w ilości 7000 kg ; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 156100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków - na podstawie złożonej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy wykonawcy - załącznik nr 1; 2.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne - załącznik nr 2 (w przypadku składania oferty wspólnej powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną). 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty wspólnej powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników); 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty wspólnej powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników); 4.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej dwóch zrealizowanych dostaw o wartości (każda z dostaw oddzielnie) nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty wraz z potwierdzeniem należytego wykonania dostaw np.: referencje.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów sypkich dla potrzeb Zakładu Karnego w Goleniowie
Dodano: 2013-11-07 - Dostawa artykułów sypkich dla potrzeb Zakładu Karnego w Goleniowie
Dodano: 2012-10-29 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2010-05-20 - Dostawa artykułów spożywczych różnych
Dodano: 2009-06-30 - Dostawa spożywczych artykułów sypkich i półproduktów suchych do punktów żywienia w obiektach Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Dodano: 2009-04-03