Dom Pomocy Społecznej w Jaskulinie ogłasza przetarg
- Adres: 58-170 Jaskulin, Jaskulin
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (74)8586221 , fax. (74)8586221
- Data zamieszczenia: 2019-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Jaskulinie
Jaskulin 13
58-170 Jaskulin, woj. dolnośląskie
tel. (74)8586221, fax. (74)8586221
REGON: 000302617 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swidnica.pl ,www.jaskulin.nasz dps.pl/bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na zadania bezpośrednio do siedziby Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych bezpośrednio do siedziby Zamawiającego z podziałem na części: - część nr I – PIECZYWO - część nr II – MIĘSO I WĘDLINY - część nr III – PRODUKTY MLECZARSKIE, SERY, JAJA, TŁUSZCZE, OLEJE - część nr IV – WARZYWA I OWOCE MROŻENE, MIĘSO DROBIOWE - część nr V – RYBY I PRZETWORY RYBNE - część nr VI – WARZYWA I OWOCE - część nr VII – RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE – MĄKI, KASZE, PRZETWORY WARZYWNE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1 do nr 7 do projektu umowy - załącznika nr 5 do SIWZ. Wielkości (masa, ilość) wyszczególnionych produktów przez Zamawiającego są wielkościami prognozowanymi i służą wyłącznie do porównania ofert. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości asortymentu. Podana ilość artykułów, produktów może się zmienić w zależności od potrzeb Zamawiającego. W powyższym wypadku ceną zwiększonego asortymentu będzie cena jednostkowa podana przez Wykonawcę w ofercie. Uwaga: Przywołane w dokumentacji nazwy handlowe produktów służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, ilościowych i innych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów zamiennych, pod warunkiem zachowania przez w/w produkty cech jakościowych, charakterystycznych walorów smakowych i zapachowych oraz takiej samej masy i wydajności (nie mniejszej) jak artykuły podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach od nr 1 do nr 7 do projektu umowy). Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (gramatury/ilości sztuk w paczce) oferowanego produktu (w granicach +/-25%). DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA/PACZKA: Jeżeli oferowana przez Wykonawcę wielkość opakowania (gramatura/ilość szt. w paczce) jest większa/mniejsza (w granicach +/- 25%), wówczas Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę/ ilość szt. w paczce), z jednoczesnym dokonaniem: a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w wypadku, gdy wielkość oferowanego przez Wykonawcę opakowania (gramatura/ilość szt. w paczce) jest mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów; b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w wypadku, gdy wielkość oferowanego przez Wykonawcę opakowania (gramatura/ ilość szt. w paczce) jest większa niż wskazana w Wykazie produktów. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 t. j. ze zm./, 2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów /Dz. U. z 2016 poz. 2047 t. j. ze zm./. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: 1) nazwa i adres dostawcy lub producenta, 2) nazwa i rodzaj produktu, 3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok), 4) masa netto/ pojemność, 5) wykaz składników według udziału surowców. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.bip.powiat.swidnica.pl w zakładce PRZETARGI – ZAMÓWIENIA PUBLICZNE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU ŚWIDNICKIEGO oraz na www.jaskulin.nasz dps.pl/bip - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 99 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
Dodano: 2024-06-10 - Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 we Wrocławiu, z podziałem na zadania.
Dodano: 2024-06-09 - Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego nr 1 w Kowarach, w celu przygotowania posiłków dla dzieci przedszkolnych od 01 marca 2024 do 31 grudnia 2024 r. - Warzywa i owoce
Dodano: 2024-06-05 - Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
Dodano: 2024-04-30 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy produktów żywnościowych – warzyw pakowanych próżniowo, obranych, opisanych w SIWZ, do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2024-03-11 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy produktów żywnościowych – warzyw i owoców, opisanych w SWZ, do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt
Dodano: 2024-03-11 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy produktów żywnościowych – sypkich i pakowanych, opisanych w SWZ, do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2024-03-11 - Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3we Wrocławiu z podziałem na zadania.
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa różnych artykułów spożywczych do dwóch przedszkoli na terenie miasta i gminy Oborniki Śląskie w roku kalendarzowym 2024
Dodano: 2024-01-30 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy w 2024 roku
Dodano: 2024-01-29