Zespół Szkół im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 36-050 Sokołów Młp., ul. Lubelska 41
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 772 90 39 , fax. 17 772 90 39
- Data zamieszczenia: 2015-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Jana Pawła II
ul. Lubelska 41 41
36-050 Sokołów Młp., woj. podkarpackie
tel. 17 772 90 39, fax. 17 772 90 39
REGON: 69168493100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsjp2sokolowmlp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówek Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Sokołowie Młp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówek Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Sokołowie Młp. od 01.09.2015r. do dn. 31.07.2016r. w wymienionych poniżej wyszczególnionych pakietach: Pakiet I - Dostawa artykułów spożywczych -grupa produktów: produkty różne Pakiet II - Dostawa artykułów spożywczych -grupa produktów: nabiał Pakiet III - Dostawa artykułów spożywczych -grupa produktów: warzywa i owoce Pakiet IV - Dostawa artykułów spożywczych -grupa produktów: mięso, wędliny Pakiet V - Dostawa artykułów spożywczych -grupa produktów: mrożonki, ryby mrożone, drób mrożony Pakiet VI - Dostawa artykułów spożywczych -grupa produktów: gotowe produkty garmażeryjne Pakiet VII - Dostawa artykułów spożywczych -grupa produktów: ziemniaki Pakiet VIII - Dostawa artykułów spożywczych -grupa produktów: jaja Szczegółowy wykaz poszczególnych pozycji zamówienia oraz spis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 15.00.00.00-8 3) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsjp2sokolowmlp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - MĄKA, KASZA, CUKIER DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa produktów żywnościowych różnych - 12 pakietów.
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Kańczudze - II półrocze
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy II półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Łopuszka Wielka - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Sietesz - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Siedleczka - II półrocze
Dodano: 2016-06-15