Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
- Data zamieszczenia: 2013-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu
ul. Szpitalna 1 1
41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
REGON: 24083705400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, MROŻONEK, OWOCÓW, WODY I NAPOJÓW, SŁODYCZY, SOKÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych. 2. Zamówienie składa się z 8 pakietów, z których każdy stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Dopuszcza się składanie ofert na osobne pakiety. Pakiet nr 1 - Pieczarka świeża - kod CPV: 03221260-6 ; Pakiet nr 2 - Owoce świeże krajowe - kod CPV: 15300000-1; Pakiet nr 3 - Wody mineralne, napoje - kod CPV: 15981000-8, 15981400-2 Pakiet nr 4 - Wody mineralne , napoje typu Jurajska - kod CPV: 15981000-8; 15981400-2; Pakiet nr 5 - Słodycze, kod CPV: 15840000-8; Pakiet nr 6 - Soki owocowe, warzywne - kod CPV: 15320000-7; Pakiet nr 7 - Soki świeże jednodniowe - kod CPV: 15320000-7 ; Pakiet nr 8 - Napoje typu Coca-Cola - kod CPV : 15982000-5; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilości znajdują się w załączniku nr 4.1 - 4.8 SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych produktom opisanym w formularzach asortymentowo-cenowych. Za produkt równoważny może być uznany produkt, który posiada dokładnie te same komponenty co produkt opisany w formularzu asortymentowo-cenowym i występuje w porównywalnych proporcjach. 4. Wymagania dotyczące zamówienia: 4.1 Wykonawca zobligowany jest do przestrzegania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010, Nr 136, poz. 914); 4.2 Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnej dostawy przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem do wskazanych obiektów szpitalnych tj. przy ul. Szpitalnej 1 i/lub ul. Zegadłowicza 3, zgodnie z wyborem Zamawiającego, ściśle wg zamówień telefonicznych; 4.3 Środek transportu dopuszczony do przewozu art. żywnościowych przez Państwową Inspekcję Sanitarną; 4.4 Wszystkie dostawy odbywać się będą na koszt Wykonawcy; 4.5 Oznakowania artykułów żywnościowych, zgodne z dyrektywami Unii Europejskiej i wytycznymi Kodeksu Żywnościowego obowiązującego w Europie: - nazwa środka spożywczego, - data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, - zawartość netto lub liczbę sztuk w opakowaniu, - warunki przechowywania - przy znakowaniu terminem przydatności do spożycia oraz w przypadku, gdy jakość środka spożywczego w istotny sposób zależy od warunków jego przechowywania, - nazwę i adres producenta, - dane wprowadzające środek spożywczy do obrotu w kraju, - kraj w którym wyprodukowano środek spożywczy, - klasę jakości handlowej lub inny wyróżnik jakości handlowej o ile określono klasyfikację jakościową, - oznakowanie partii produkcyjnej umożliwiającej identyfikację środka spożywczego. 5. Wymagania szczegółowe: Pakiet 1: - zamówienia telefoniczne wg zapotrzebowań - dostawy dwa razy w tygodniu Pakiet 2: - zamówienia telefoniczne z jednodniowym wyprzedzeniem, - dostawy owoców świeżych krajowych dwa razy w tygodniu Pakiet nr 3: - zamówienia telefoniczne dostawy nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu - termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 1 rok Pakiet nr 4: - zamówienia telefoniczne dostawy nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu - termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 1 rok Pakiet nr 5: - zamówienia telefonicznie wg potrzeb - dostawy nie rzadziej niż raz w tygodniu - termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące. Pakiet nr 6: - zamówienia telefoniczne dostawy nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu - termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 1 rok Pakiet nr 7: - termin przydatności do spożycia zgodny z deklaracją producenta - możliwość zwrotu artykułów nie sprzedanych Pakiet nr 8: - zamówienia telefoniczne, dostawy nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu - termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 1 rok od dnia dostawy 6. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl zakładka zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-12 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla ZSP w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-7 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 1 - Artykuły spożywcze i Pakiet 7 - Jaja dla MP-3 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. - Pakiet 7 - Jaja dla MP-2 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych do czterech Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach.
Dodano: 2016-07-07 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET IV
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET III
Dodano: 2016-06-15