Zespół Szkół Nr 8 ogłasza przetarg
- Adres: 44-244 Żory, os. Korfantego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 434544 , fax. 32 434544
- Data zamieszczenia: 2013-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 8
os. Korfantego
44-244 Żory, woj. śląskie
tel. 32 434544, fax. 32 434544
REGON: 27828154900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs8.zory.pl;
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych ( mięso, wędliny, drób, ryby, owoce, warzywa, na magazyn stołówki szkolnej). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny, drób, ryby, owoce, warzywa, pieczywo, produkty mleczarskie, rożne produkty spożywcze zamieszczone w załącznik nr 1a zestawienie towarów - wycena do oferty) miejsce realizacji zamówienia magazyn stołówki szkolnej. Dostawa powinna odbywać się w godzinach od 7:00do 8:00 dwa razy w tygodniu każdy poniedziałek i środę danego tygodnia, po uprzednim zamówieniu faksowym przez intendentkę szkolną na dokument księgowy typu W/Z oraz raz na tydzień powinna być wystawiona faktura VAT płatność za fakturę przelew termin 14 dni od daty otrzymania faktury. Dostawa powinna odbywać się w opakowaniu Dostawcy. Dostawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, ponadto dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar środkiem transportu, którego warunki techniczne oraz stan sanitarny zgodne są z normami sanitarnymi obowiązującymi dla tego transportu. Dostarczone produkty winny spełniać wszystkie wymogi określone w charakterystycznych dla nich obowiązujących normach Polskiego Komitetu Normalizującego - między innymi powinny być dokładnie oznakowane, posiadać dokładną nazwę, termin przydatności do spożycia. Towary powinny być dostarczone zgodnie z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia dostawy produktu nienależytej jakości Dostawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru w ciągu 1 godziny od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiającego. Wskazane w załączniku nr 1a do oferty - zestawienie towarów ilości ustalone zostały na podstawie zeszłorocznego zużycia. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia (na skutek zmian wynikających z różnej liczby przygotowywanych posiłków) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamawianych towarów w stosunku do ilości przewidzianych w załączniku nr 1a zestawienie towarów - wycena do oferty. Zmniejszenie zamawianych ilości nie będzie podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona w wadium w wysokości 3.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zs8.zory.bip.net.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-12 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla ZSP w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-7 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 1 - Artykuły spożywcze i Pakiet 7 - Jaja dla MP-3 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. - Pakiet 7 - Jaja dla MP-2 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych do czterech Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach.
Dodano: 2016-07-07 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET IV
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET III
Dodano: 2016-06-15