Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych i mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach

Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach ogłasza przetarg

  • Adres: 06-126 Gzy,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 6913017 , fax. 0-23 6913017
  • Data zamieszczenia: 2010-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach
    06-126 Gzy, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 6913017, fax. 0-23 6913017
    REGON: 00029457900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych i mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów spożywczych i mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06 - 126 Gzy transportem Wykonawcy i na jego koszt raz w tygodniu, tj. we wtorek w godzinach od 07.00 do 11.00, w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01 marca 2010r. do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie później niż do dnia 28 lutego 2011r. według asortymentu w ilościach określonych w załączonym Formularzu ofertowym, stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w dalszej części zwanej SIWZ) lub innych produktów równoważnych w zakresie asortymentu określonego w formularzu ofertowym. Dla produktów mleczarskich dostawy, w szczególności mleka mogą odbywać się 2 razy w tygodniu, tj. wtorek, czwartek. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru. 2.1 Dostarczenia artykułów spożywczych spełniających wszystkie wymogi Zamawiającego, w szczególności świeżego, I klasy, odpowiedniej jakości: posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, odpowiedni termin ważności do spożycia podany w sposób widoczny na opakowaniu co najmniej 7 dni w dniu dostarczenia asortymentu. 2.2.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu produktów mleczarskich w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie. 3. Dostarczony towar całego przedmiotu zamówienia musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania (worki foliowe czyste, nieuszkodzone), mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu. 3.1 Opakowanie zbiorcze nieuszkodzone i czyste, brak śladu wilgoci. Etykieta na każdej jednostce sprzedaży. Artykuły oznakowane zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. Nr 187 poz. 1577 z 2005) oraz Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie oznakowania środków spożywczych i dozwolonych substancji dodatkowych (Dz. U. Nr 220 poz. 1856 z 2002 z późn. zm.). 3.2 Wraz z każdorazowym dostarczeniem produktów mleczarskich wykonawca ma obowiązek dostarczenia Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego. 4. Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu Pomocy Społecznej, średnio około 1 raz w tygodniu, tj. we wtorek lub 2 razy w tygodniu, szczególnie w przypadku mleka, tj. we wtorek i czwartek. 4.1 Termin realizacji zamówienia - wymagany termin w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zamówienia. 4.2.Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie faksem na rodzaj i ilość artykułów niezbędnych dla Domu dzień przed datą ich dostarczenia od upoważnionych pracowników Zamawiającego. 4.3.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu. 4.4.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż jest określona w ofercie. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 5. Termin płatności - wymagany minimum 30 dni od daty wystawienia faktury przez dostawcę. W przypadku wystąpienia istotnych zmian powodujących, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć, Zamawiający może unieważnić przetarg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną