Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Stanisława Marusarza w Miłkowie ogłasza przetarg
- Adres: 58-535 Miłków, ul. Szkolna 95
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 7610255 , fax. 75 7610255
- Data zamieszczenia: 2011-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Stanisława Marusarza w Miłkowie
ul. Szkolna 95 95
58-535 Miłków, woj. dolnośląskie
tel. 75 7610255, fax. 75 7610255
REGON: 02034311500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspmilkow1.nazwa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mikołowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Miłkowie. Dostarczane artykuły spożywcze muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914) i w innych obowiązujących przepisach w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza złożenie jednej oferty na całość zamówienia, wybraną część zamówienia lub na kilka części niżej wymienionych: CZĘŚĆ A. Jaja - kod CPV :03.14.23.00-3 CZĘŚĆ B. Pieczywo i wyroby cukiernicze - kod CPV : 15.81.00.00-9 CZĘŚĆ C. Produkty mleczarskie - kod PCV :15.50.00.00-3 CZĘŚĆ D. Ryby mrożone - kod CPV: 15.20.00.00-0 CZEŚĆ E. Warzywa i owoce - kod CPV: 15.30.00.00-1 CZĘŚĆ F. Artykuły mięsne i wędliny - kod CPV: 15.10.00.00-9 CZĘŚĆ G. Artykuły spożywcze- różne - kod CPV:15.00.00.00-8 Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w formularzach stanowiących załączniki Nr 2A - 2G do siwz, w których podano przewidywaną ilość zamówienia. Ilość ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od potrzeb, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający uzna za artykuł spożywczy równoważny tylko ten, który zawiera minimalne cechy jakościowe i składniki wskazane w opisie dla danego artykułu spożywczego. Dostarczane przez Wykonawcę artykuły spożywcze muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia, właściwy dla konkretnego artykułu, ale nie krótszy niż połowa tego okresu - w dniu dostawy. Artykuły spożywcze, z wyjątkiem warzyw i owoców, muszą posiadać fabryczne jednostkowe, oryginalne i nienaruszone opakowanie, o masie, wielkości wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie artykuły na własny koszt, co najmniej raz w miesiącu, na wskazany przez Zamawiającego adres, na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego za pomocą faksu, drogą mailową lub telefonicznie. Przy czym, dostawa musi być zrealizowana w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego - na dostawę artykułów spożywczych stanowiącym załącznik Nr 6 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 030000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspmilkow1.nazwa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA JAJ KURZYCH W OKRESIE OD 01.09.2015 r. DO 30.06.2016 r.
Dodano: 2015-06-15 - Zawarcie umowy ramowej na dostawę owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
Dodano: 2015-02-06 - dostawy warzyw, owoców i jajek dla WS-SPZOZ w Zgorzelcu
Dodano: 2014-12-08 - DOSTAWA JAJ KURZYCH W OKRESIE OD 01.09.2014 r. DO 30.06.2015 r.
Dodano: 2014-06-09 - III PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: ZAKUP ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
Dodano: 2013-11-22 - II PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ UL.LICZYRZEPY 87 W SOSNÓWCE
Dodano: 2013-10-25 - DOSTAWA JAJ W OKRESIE OD 01.09.2013 r. DO 30.06.2014 r.
Dodano: 2013-07-11 - DOSTAWY WARZYW, OWOCÓW ORAZ JAJEK DLA WS SPZOZ ZGORZELEC (2)
Dodano: 2013-06-06 - DOSTAWY WARZYW, OWOCÓW ORAZ JAJEK DLA WS SPZOZ ZGORZELEC
Dodano: 2013-05-09 - DOSTAWA JAJ W OKRESIE OD 01.09.2012 r. DO 30.06.2013 r.
Dodano: 2012-06-28