Przetargi.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH do Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Pustkowie-Osiedlu - STOŁÓWKA SZKOLNA

Zespół Szkół z Odziałami Integracyjnymi w Pustkowie-Osiedlu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-206 Pustków, Pustków 34
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 68 188 11 , fax. 014 68 16 032
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół z Odziałami Integracyjnymi w Pustkowie-Osiedlu
    Pustków 34
    39-206 Pustków, woj. podkarpackie
    tel. 014 68 188 11, fax. 014 68 16 032
    REGON: 69175462000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH do Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Pustkowie-Osiedlu - STOŁÓWKA SZKOLNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH do Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Pustkowie-Osiedlu - STOŁÓWKA SZKOLNA - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w przedszkolu, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 - 9.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego - Pustków 34 , 39-206 Pustków - . Zamawiający dopuszcza składanie ofert w 6 częściach : Część 1 : Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. CPV : 15810000-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- CENOWY - Załącznik nr 1 do SIWZ. Część 2 : Produkty mleczarskie . CPV : 15500000-3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- CENOWY - Załącznik nr 2 do SIWZ. Część 3 : Warzywa mrożone, ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb . CPV: 15331170-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- CENOWY - Załącznik nr 3 do SIWZ. Część 4 : Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. CPV: 15100000-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- CENOWY - Załącznik nr 4 do SIWZ. Część 5 : Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy, jaja . CPV: 03200000-3, 03142500-3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- CENOWY - Załącznik nr 5 do SIWZ. Część 6 : Różne produkty spożywcze. CPV : 15800000-6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- CENOWY - Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: 1) złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ) i oświadczeń w druku OFERTA 2) dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - - metodą: -spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5.2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 7 do SIWZ. 5.3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 8 do SIWZ. 5.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to : - zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 5.1, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert . 5.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.6. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie 5.1 , 5.2 , 5.3 muszą być złożone przez każdego z wykonawców osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach