Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych do Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo- Wychowawczej w Puławach

Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Al. Partyzantów 28
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 886 33 43 , fax. 0-81 888 40 76
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza
    Al. Partyzantów 28 28
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 0-81 886 33 43, fax. 0-81 888 40 76
    REGON: 06008945300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawypz.27.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych do Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo- Wychowawczej w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo- Wychowawczej w Puławach. Część I: PRODUKTY MLECZARSKIE - CPV 15500000-3 Część II: MIĘSO, PRODUKTY MIĘSNE, WĘDLINA - CPV 15100000-9 Część III: RÓZNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - CPV 15800000-6 Część IV: RYBY I PRZETWORY RYBNE - CPV 15200000-0 Część V: JAJA - CPV 01242000-5 Część VI: PIECZYWO - CPV 15810000-9 Część VII WARZYWA i OWOCE - CPV 15300000-1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym; 3) Znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli- załącznik nr 1. 2. Oferta wykonawcy stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą data, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; lub aktualne zaświadczenie z Urzędu Miasta, Gminy lub wójta gminy o posiadania gospodarstwa rolnego - dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm. 5. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawypz.27.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach