Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2019-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 15891289000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Piasecznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy: artykułów spożywczych, owoców i warzyw, ryb świeżych i mrożonych, mięsa i drobiu, wyrobów garmażeryjnych na potrzeby SP nr w Piasecznie w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1 . Przewidywana liczba osób objętych obiadami - 480. Zamówienie podzielono na pięć części- zadań: Zadanie 1. Dostawa art. spożywczych Zadanie 2. Dostawa mięsa, drobiu i przetworów mięsnych Zadanie 3. Dostawa świeżych owoców i warzyw Zadanie 4. Dostawa mrożonych ryb, warzyw i owoców Zadanie 5. Dostawa produktów garmażeryjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.500 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 1. 500 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych) II część, wysokość wadium wynosi 1. 500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych) III część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych) IV część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych) V część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium 6) przedstawią formularz - wypełnione szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu umowy dla każdej z części osobno.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej w Przasnyszu.”
Dodano: 2024-07-12 - Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku w podziale na 5 części
Dodano: 2024-07-05 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie w podziale na 7 części
Dodano: 2024-07-05 - Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
Dodano: 2024-06-13 - Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa różnych artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców
Dodano: 2024-05-16 - Dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby DPS „Syrena” w Warszawie w 2024 r.
Dodano: 2024-04-25 - Zakup artykułów spożywczych, mięsa, drobiu, warzyw, owoców, mrożonek i artykułów garmażeryjnych na potrzeby stołówki szkolnej w Zalesiu Górnym
Dodano: 2024-03-08 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych – wyrobów garmażeryjnych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07