Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Świecie

Ośrodek Oświaty i Wychowania ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3311525 , fax. 0-52 3330330
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Oświaty i Wychowania
    ul. Wojska Polskiego 124 124
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3311525, fax. 0-52 3330330
    REGON: 09152579500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Świecie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Świecie ( 9 placówek ) przez okres od 01.01.2010 r. do 30.06.2010 r. w następujących grupach asortymentowych: - pieczywo - mleko i jego przetwory - mięso - kiełbasy i wędliny - drób i jego przetwory - towary masowe Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne grupy asortymentów. Każdy asortyment będzie rozpatrywany osobno.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Postępowanie zwolnione jest z wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj.: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, gwarantującym przeprowadzenie dostawy zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, 4. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia, 6. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 UPZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 5.1. SIWZ, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22, ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego). Na potwierdzenie warunku nr 1 (opisanego w pkt. 5.1.1. SIWZ) - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22, ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego) Na potwierdzenie warunku nr 2 (opisanego w pkt. 5.1.2. SIWZ) - oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ. Na potwierdzenie warunku nr 3 ( opisanego w pkt. 5.1.3. SIWZ) - oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1.1 SIWZ. Jeżeli Wykonawcy na dzień składania ofert nie dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, muszą przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów udostępniających potencjał techniczny do wykonania tego zamówienia. Na potwierdzenie warunku nr 4 ( opisanego w pkt 5.1.4. SIWZ) - oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawcy na dzień składania ofert nie dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musza przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniających osób zdolnych do wykonania tego zamówienia. Na potwierdzenie warunku nr 5 ( opisanego w pkt 5.1.5. SIWZ) - oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ. Na potwierdzenie warunku nr 6 ( opisanego w pkt 5.1.6. SIWZ) - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP ( wg wzoru Zamawiającego), - aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. - zaświadczenie właściwego inspektoratu sanitarnego bądź oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub o jego wdrażaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip3
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach