Zespół Szkół w Parchowie ogłasza przetarg
- Adres: 77-124 Parchowo, ul. Kartuska 19a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 82114467 , fax. 0-59 82114467
- Data zamieszczenia: 2014-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Parchowie
ul. Kartuska 19a 19a
77-124 Parchowo, woj. pomorskie
tel. 0-59 82114467, fax. 0-59 82114467
REGON: 77155783700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.edupage.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka oświatowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Parchowie, ul. Kartuska 19A - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Parchowie, ul. Kartuska 19A, w okresie od podpisania umowy do 31.12.2014, szczegółowo wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, tj. formularza ofertowego, w którym określono: nazwy towarów, jednostki miary, szczegółowy opis towaru oraz prognozowane zapotrzebowanie ilościowe w okresie realizacji zamówienia. 2. Dostarczane artykuły muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym, każde opakowanie musi zawierać, co najmniej następujące dane:termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta 3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ.4. Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie. Dostawa artykułów spożywczych nastąpi po uprzednim złożeniu zamówienia przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego i odbywać się będzie w n/w terminach: dowóz pozostałych artykułów spożywczych -w godzinach 8.00 - 13.00, 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.7. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.8. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa, owoce, jaja itp.)9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.10. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn. 20.01.2004r o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)11. Oferowane artykuły spożywcze muszą być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) jak i odżywczych.12. Dopuszcza się zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia - nie częściej niż raz na kwartał- w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, publikowany co miesiąc przez GUS. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.edupage.org
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków w Gdańsku w okresie 1 roku.
Dodano: 2016-01-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Nr1 w Lęborku
Dodano: 2016-01-11 - Dostawa świeżych jaj kurzych wielkości L.
Dodano: 2015-12-09 - 5/AS/2015
Dodano: 2015-12-04 - Dostawy jaj świeżych (kurzych) konsumpcyjnych do Zakładu Karnego w Czarnem na rok 2016
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa do magazynu Szpitala jaj świeżych
Dodano: 2015-09-03 - Dostawa świeżych jaj kurzych wielkości L.
Dodano: 2015-01-26 - Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków w Gdańsku w okresie 1 roku.
Dodano: 2015-01-19 - 2/AS/2015
Dodano: 2015-01-14 - Dostawy jaj świeżych (kurzych) konsumpcyjnych do Zakładu Karnego w Czarnem na rok 2015
Dodano: 2014-11-24