Miejski Zespół Gospodarczo-Administracyjny ogłasza przetarg
- Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 37
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-83 371 23 34 , fax. 0-83 371 23 30
- Data zamieszczenia: 2012-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Gospodarczo-Administracyjny
ul. Warszawska 37 37
21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 0-83 371 23 34, fax. 0-83 371 23 30
REGON: 06031720400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim w 2013 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2 w 2013 roku według poniższego wykazu: Pakiet I: Pieczywo (CPV: 15810000-9), Pakiet II: Artykuły spożywcze CPV: 15000000-8), Pakiet III: Kasza, ryż, makaron (CPV : 15613100-9, 15614100-6, 15851100-9), Pakiet IV: Mięso i produkty mięsno-wędliniarskie (CPV: 15100000-9), Pakiet V: Drób (świeży) (CPV: 15112000-6, 15112120-3), Pakiet VI: Produkty mleczarskie (CPV: 15500000-3), Pakiet VII: Ryby i przetwory rybne (CPV: 15220000-6), Pakiet VIII: Mrożonki warzywne i owocowe (CPV: 15221000-3, 15331170-9, 15300000-1), Pakiet IX: Jaja (CPV: 03142500-3), Pakiet X: Dania gotowe (CPV: 15894300-4). Szczegółowy opis wielkości zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W KSIĘŻPOLU
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Samorządowym Zespole Szkolnym we Frampolu, ul. Gorajska 16, 23-440 Frampol
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w internacie Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa artykułów spożywczych i mięsa
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa Artykułów Spożywczych w roku szkolnym 2016/17
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów spożywczych do Internatu Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2016/17
Dodano: 2016-06-30 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w 2016 i 2017 r
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29