Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-215 Rzeszów, ul. Marszałkowska 24a
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 7483170 , fax. 017 7483178
- Data zamieszczenia: 2012-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie
ul. Marszałkowska 24a 24a
35-215 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 7483170, fax. 017 7483178
REGON: 00024636200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsunicef.pl/pl/zamowienia-publiczne/2013
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie w roku kalendarzowym 2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie w roku kalendarzowym 2013: Pakiet I: artykuły spożywcze Pakiet II: warzywa okopowe Pakiet III: warzywa i owoce Pakiet IV: produkty zwierzęce, mięso i wędliny Pakiet V: garmażerka Pakiet VI: nabiał Pakiet VII: pieczywo i wyroby cukiernicze Pakiet VIII: jaja Pakiet IX: produkty mrożone Szczegółowe określenie wielkości zamówienia w poszczególnych pakietach znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsunicef.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - MĄKA, KASZA, CUKIER DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa produktów żywnościowych różnych - 12 pakietów.
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Kańczudze - II półrocze
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy II półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Łopuszka Wielka - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Sietesz - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Siedleczka - II półrocze
Dodano: 2016-06-15