Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 2 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.

Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Sosnkowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7593508, , fax. 25 759 53 08
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza
    ul. Sosnkowskiego 1
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 7593508, , fax. 25 759 53 08
    REGON: 51737000000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 2 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 2 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część I: Ryby Kod CPV: 15220000-6,15210000-3; Część II: Mięso i wędliny Kod CPV: 15000000-8; Część III: Warzywa i owoce Kod CPV: 03000000-1; Część IV: Nabiał i jaja Kod CPV : 15000000-8; Część V: Artykuły ogólnospożywcze Kod CPV : 15000000-8; Część VI: Wyroby garmażeryjne CPV : 15000000-8;Część VII: Pieczywo i wyroby cukiernicze CPV : 15810000-9. Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: odpowiednie normy jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 7:00 do 7:30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Dostarczany towar powinien być świeży, wysokiej jakości, bez wad fizycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; formularze asortymentowo-cenowe wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ w częściach 1-7; potwierdzony podpisem projekt umowy stanowiący akceptację jej ogólnych warunków – załącznik nr 3 do SIWZ; oświadczenie stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ - wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom; oświadczenie o podleganiu na zasobach innych podmiotów - załącznik nr 10 do SIWZ; zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów - załącznik nr 11 do SIWZ; oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o udzieleniu zamówienia - załącznik nr 12 do SIWZ; oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SIWZ; oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO – załącznik nr 13 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach