Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego.

Dom Pomocy Społecznej "Dar Serca" ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, ul. Kaszubska 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4719622
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Dar Serca"
    ul. Kaszubska 6 6
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4719622
    REGON: 27370458300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów spożywczych do magazynu zamawiającego zlokalizowanego w Jastrzębiu Zdroju przy ul. Kaszubskiej 6 w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy wg niżej określonych grup spożywczych: Grupa spożywcza I - mięso i wędliny, Grupa spożywcza II - warzywa i owoce, Grupa spożywcza III - pieczywo, Grupa spożywcza IV - ciasta, Grupa spożywcza V - ryby, Grupa spożywcza VI - mrożonki, Grupa spożywcza VII - pozostałe artykuły spożywcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium, ani nie wymaga złozenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; uzasadniona zdolność do sprawnej realizacji kontraktu pod względem finansowym i technicznym; nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy; złożenie dokumentów, o których mowa w części 3 Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące wymagane dokumenty, spięte w kolejności jak podano niżej: 1)zestawienie załączonych dokumentów; 2)wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji) wraz z wypełnionym załącznikiem do tego ormularza, o którym mowa niżej w pkt. 7; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo ktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające prowadzenie przez Wykonawcę działalności w przedmiocie zamówienia; 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)Oświadczenie Wykonawcy złożone w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji; 6)Wzór umowy - załącznik Nr 3 do niniejszej Specyfikacji - podpisany na każdej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 7)Zestawienie zawierające ceny dostaw artykułów spożywczych w poszczególnych grupach spożywczych (oferta cenowa szczegółowa) - załącznik do formularza oferty; 8)Protokół Kontroli Sanitarnej poświadczający, że Wykonawca ma wdrożone i stosowane zasady systemu HACCP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej). Dokumenty, o których mowa w pkt. 3-4 i 8 mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 1-2 i 5-7 powinny być przedstawione w oryginale i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach