Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
- Data zamieszczenia: 2013-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8 1-8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
REGON: 00109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia Szacowana ilość i rodzaj zamawianych artykułów spożywczych została wskazana w Formularzu cenowym. Niniejszy Formularz cenowy będzie jednocześnie stanowił Załącznik nr 1 do umowy. Dostarczone artykuły spożywcze muszą posiadać co najmniej 4 miesięczny termin przydatności do spożycia liczony od dnia odbioru artykułu przez Zamawiającego. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem lub e-mailem), potwierdzonych niezwłocznie na piśmie, w terminie do 1 dnia roboczego od daty otrzymania zamówienia. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj asortymentu oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 sztuki przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy każdą zamawianą partię własnym transportem i na własne ryzyko. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu tj. w obiektach i w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia. Wydanie towaru będzie stwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym przez obie strony, na którym będzie wpisany symbol i numer identyfikacyjny zamówienia Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzą protokół wskazując w nim rodzaj i zakres stwierdzonych wad. Protokół ten stanowi wezwanie Wykonawcy do wymiany dostarczonej partii towaru, na własny koszt w terminie do 2 godzin od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. Wykonawca będzie zobowiązany, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, do wyznaczenia swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, działającego i dostępnego na terenie Gminy Wrocław, z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, faks oraz e-mail. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158600004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.600,00 PLN, (słownie: jeden tysiąc i sześćset złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 6 części Część 1: sukcesywna dostawa nabiału i wyrobów mleczarskich Część 2: sukcesywna dostawa kawy, herbaty i czekolady pitnej Część 3: sukcesywna dostawa mrożonek Część 4: sukcesywna dostawa ryb i produktów rybnych Część 5: sukcesywna dostawa słodyczy i przekąsek Część 6: sukcesywna dostawa wody, soków
Dodano: 2016-01-25 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 8 części.
Dodano: 2015-07-02 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 4 części
Dodano: 2015-05-06 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 3 części
Dodano: 2015-03-13 - Sukcesywna dostawa herbaty i kawy wraz z dzierżawą urządzeń do przygotowania gorących napojów dla Działu Stołówek Studenckich znajdującego się w budynku Strefy Kultury Studenckiej Politechniki Wrocławskiej przy ul. j.m. Hoene-Wrońskiego 10-12 we Wrocławiu. POSTĘPOWANIE NR AC/BZP/217/2013
Dodano: 2013-12-31 - Dostawa artykułów spożywczych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2012-02-16 - Dostawa artykułów spożywczych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2010-02-18