Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-500 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 1/2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4809400 , fax. 091 4809575
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 1/2 1/2
70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4809400, fax. 091 4809575
REGON: 00014512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych dla statku Nawigator XXI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla statku NAWIGATOR XXI. Zamówienie winno być realizowane sukcesywnie do wyczerpania łącznej kwoty podanej w ofercie dla oferowanego zadania, jednak nie dłużej niż do 30.04.2010r. Terminy dostaw są określone w załącznikach nr 1a do nr 11a. Zamawiający przewiduje przerwę w rejsach statku Nawigator XXI trwającą od połowy września 2009r. do końca stycznia 2010r., podczas której nie będą zamawiane artykuły spożywcze. W przypadku zmiany u Zamawiającego planu rejsów, powodującej pojawienie się rejsów w okresie: połowa września 2009r. - koniec stycznia 2010r., towar w tym terminie będzie zamawiany. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158600004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formuła: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzenie przez wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych szczegółowo w rozdziale VIII SIWZ, oraz w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, nastąpi w oparciu o analizę przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa poniżej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą), Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 12 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX pkt 2 lit. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla statku Nawigator XXI BZP-MS/272-5/15
Dodano: 2015-10-27 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla statku Nawigator XXI BZP/MS/2/2014
Dodano: 2014-11-05 - Dostawa artykułów spożywczych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Dodano: 2014-02-07 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla statku Nawigator XXI BZP/MS/2/2013
Dodano: 2013-11-25 - Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby projektu Nowoczesny Nauczyciel - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie Miasta Szczecin
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa artykułów spożywczych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Dodano: 2013-02-13 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla statku Nawigator XXI BZP/MS/6/2012
Dodano: 2012-10-19 - Dostawa artykułów spożywczych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Dodano: 2012-01-31 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2011-12-22 - Dostawa artykułów spożywczych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Dodano: 2010-02-05