Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb kuchni szpitalnej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Wisznicka 111
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (083) 3526267 , fax. (083) 3526200
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wisznicka 111 111
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. (083) 3526267, fax. (083) 3526200
    REGON: 00030840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb kuchni szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb kuchni szpitalnej. Procedura zawiera dwa zadania: Zadanie I: Artykuły spożywcze Zadanie II: Jaja
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będących przedmiotem niniejszego postępowania 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonywania tego zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art. 24 ustawy pzp. 5. Wyrażą zgodę na następujący sposób płatności i zawrą umowę dostawy na następujących warunkach: a) termin płatności 30 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT, b) zaproponują niezmienność ceny przez min 3 m-ce. 6. Zapewnią następujące warunki dostawy a) dostawy własnym transportem do magazynu kuchni, jeden raz w tygodniu 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na pojedyncze zadania. 8. Załączą wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. l Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku spółek prawa cywilnego - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników - przedsiębiorców, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) przedstawiają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, b) wykaz dokumentów i oświadczeń, z działu IV pkt. 1-2 niniejszej siwz, dotyczy każdego Wykonawcy członka konsorcjum z osobna, c) w przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał przedłożenia umowy regulującej współpracę oraz pełnomocnictwa do zawarcia umowy o ile takie dokumenty nie były przedłożone wcześniej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres niezmienności ceny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach