Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2010r.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Grabowiecka 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 2620023 (24) , fax. 0-41 2665855
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Grabowiecka 7 7
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 2620023 (24), fax. 0-41 2665855
    REGON: 00029617600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec-grabowiecka7.domypomocy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych artykułów spożywczych lub równoważnych(podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) o nie gorszej jakości dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w następujących rodzajach i ilościach z dostawą sukcesywnie wg złożonego zamówienia od poniedziałku do piątku w okresie od 2 stycznia 2010r do 31 grudnia 2010r tj: barszcz biały butelka 0,5 l - 1300szt., budyń 40g-500 szt, chrupki 200g - 820 szt, chrzan 180g - 800 szt, cukier puder 0,5 kg - 30 szt, cukier waniliowy 16g - 900 szt.majonez 320g -180 szt, ketchup 200g -50 szt, margaryna palma 250g - 100 szt, dżemy rożne 280g - 600 szt, fasolka puszka 400g - 90 szt, groch łupany 500g -500 kg, groszek konserwowy 400g -240 szt, herbata sypana 0,80 g -1400 szt, miód sztuczny 370 g-90 szt, kakao 100g -160 szt, kasza gryczana 500g -20 kg, kasza jęczmienna 1kg- 1250 kg, kasza manna 0,5kg-350 szt, kawa zbożowa 200g -100 szt, krakersy 180g -1650 szt, makaron nitki 0,5 kg -500 kg, koncentrat pomidorowy 180 g -1550 szt, kwasek cytrynowy 50g -190 szt, liść laurowy 7g - 300 szt, majeranek 16 g -280 szt, majonez 310g -490 szt.makaron wstążki 0,5 kg-800 szt, marmolada 400g -12 szt, mąka ziemniaczana 0,5 kg-60 kg, aromaty różne 10g -70 szt, mąka poznańska 1kg-650 kg, mąka tortowa 1kg -580 kg, mąka familijna 1kg-100 kg, ogorki konserwowe 0,9 l -1500 szt, olej 0,9l -530 szt, olej 0,5 l -240 szt, paluszki 70g- 80 szt, pieprz mielony 20 g -1000szt, płatki owsiane 0,4 kg-600 szt, proszek do pieczenia 30g - 60 szt, przyprawa do zup 1 l - 220 szt, przyprawa appetita/jarzynka 200g - 580 szt, rodzynki 100g - 190 szt, ryż 1kg- 420 szt, fasola jaś 400 g- 60 szt, sól 1kg - 800 kg, suchary bezcukrowe 285 g -1100 szt, ziele angielskie 15 g - 320 szt, cynamon20 g- 10 szt.Zamawiający dopuszcza produkty o innej gramaturze po odpowiednim przeliczeniu ceny; zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez wykonawcę;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art 22 ust. 1 pkt1-4 a w szczególności : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty wymienione określone w pkt 7 naszej SIWZ metodą warunku granicznego- spelnia/nie spelnia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, wykonawcy muszą dostarczyć : aktualny odpis wypisu z rejestru handlowego , rejestru przedsiębiorstw państwowych, ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru potwierdzającego , że oferent jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym ( oryginał lub potwierdzona kopia), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa i innych dokumentów; oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz ,że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec-grabowiecka7.domypomocy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach