Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14/002 14/002
30-529 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
REGON: 35150530800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych dla MOPS w Krakowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla MOPS w Krakowie, zgodnie z asortymentem podanym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do siwz. 2. Płatności za zamówienia częściowe będą dokonywane w terminie 14 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego. 3. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność, w terminach ustalonych umową. 2) Wykonawca zapewni pracowników, którzy wniosą towar do pomieszczenia magazynu, który mieści się na parterze. 3) Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS w Krakowie na ul. Józefińskiej 14, w godzinach pracy Zamawiającego: pn. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30. 4) Wykonawca dołączy do dostarczanych artykułów spożywczych informacje o terminie ich przydatności do spożycia 5) Termin ważności artykułów, licząc od daty dostawy nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy (z wyłączeniem nabiału część I poz. 8, 13, 14 - minimum 1 miesiąc; część I poz. 16 - minimum 3 miesiące; część IV poz. 1-8 - minimum 5 dni; część IV poz. 9 - minimum 7 dni; część V poz. 2-3 minimum 1 rok; część VI poz. 1 - minimum 7 dni) 6) Paczki, o których mowa w V części zamówienia muszą być spakowane w jednolite opakowania (np. reklamówki) przed dostawą. 7) Informacje, zamieszczone obok towaru lub na nim, będą w języku polskim. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych artykułów w obrębie asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do siwz. 9) W przypadku stwierdzenia, że dostarczony produkt ma zbyt krótki termin przydatności do spożycia/użycia licząc od daty dostawy lub produkt jest uszkodzony czy zepsuty, Wykonawca dostarczy produkt wolny od w/w wad w terminie 3 dni od daty otrzymania reklamacji. 10) Dostawy będą wykonywane w formie dostaw częściowych na podstawie zamówień częściowych w ilościach i asortymencie wymienionych w tych zamówieniach. 11) Faktura oraz dostarczony towar do Zamawiającego muszą być zgodne z zamówieniem częściowym składanym przez Zamawiającego. 12) Kary umowne za nieterminową realizację przedmiotu zamówienia będą potrącane z wynagrodzenia Wykonawcy. 13) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć fakturę razem z dostawą towaru. W przypadku gdy faktura będzie niezgodna z dostawą bądź nie zostanie dostarczona, zamówienie nie zostanie odebrane. 14) W przypadku gdy dostarczony towar jest uszkodzony lub nie zgadza się z wystawioną fakturą Wykonawca ma obowiązek odebrać całą dostawę i dostarczyć zamówiony towar w terminie do 3 dni od daty stwierdzenia nieprawidłowości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151310005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655, z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). W przypadku: 1) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. 2) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujacych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwego do poszczególnych czynności, UWAGA: W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym. Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku pełnomocnictwa, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oryginał, odpis notarialny lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) i nie uzupełnienie ich w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?id=9652
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy konserw spożywczych
Dodano: 2014-01-22 - Dostawy konserw spożywczych
Dodano: 2013-01-08 - Dostawy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie artykułów spożywczych i zastawy stołowej z tworzyw sztucznych
Dodano: 2012-11-16 - dostawy produktów ogólnospożywczych
Dodano: 2011-11-17 - Dostawy konserw mięsnych do Aresztu Śledczego w Krakowie Podgórzu, ul. Czarnieckiego 3
Dodano: 2010-11-23 - Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na dostawę artykułów spożywczych (konserwy, ryby i in.) do Aresztu Śledczego w Krakowie
Dodano: 2010-10-20 - dostawa konserw miesnych
Dodano: 2010-02-12