Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie na rok 2010

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Grunwaldzka 6a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6484124 , fax. 089 6499711
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Grunwaldzka 6a 6a
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6484124, fax. 089 6499711
    REGON: 00445021400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.ilawa.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa - ośrodek pomocy społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie na okres od 01 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez MOPS. Koszt transportu dostarczanej dostawy ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części (z uwzględnieniem postanowień art. 32 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych): Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV 15000000-8 Część 1 - artykuły spożywcze i napoje - Kod CPV 15800000-6 Część 2 - nabiał - Kod CPV 15500000-3 Część 3 - pieczywo i ciasta - Kod CPV 15810000-9 Część 4 - ryby i przetwory rybne - Kod CPV 15200000-0 Część 5 - jaja - Kod CPV 03142500-3 Część 6 - mrożonki - Kod CPV 15331170-9 Opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowo załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ Wszędzie, gdzie wskazane są jakiekolwiek znaki towarowe, nazwy etc. Zamawiający dopuszcza uwzględnienie innych produktów równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ. 1. Wykonawca zobowiązuje się do Wykonania przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 1 części III SIWZ zgodnie z formularzem ofertowym, wymogami obowiązującymi w przedmiocie zamówienia oraz o wysokiej jakości. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia, a tym samym proporcjonalne do zmiany zwiększenie wartości umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia w każdej z jego części o produkty nie ujęte w SIWZ. Ceną jednostkową w tej sytuacji będzie cena jednostkowa produktu według ogólnie dostępnego cennika Wykonawcy. Zmiana tego typu wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy. 5. Uszczegółowienia przedmiotu konkretnej dostawy Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo przy jej zamawianiu. Wartość dostawy będzie adekwatna do kosztu zamawianych każdorazowo artykułów, zgodnie z cenami umownymi. 6. Zamawiający ma możliwość korzystania z promocji ogłaszanych przez Wykonawcę na produkty rodzajowo ujęte w umowie. Zmiany tego typu nie wymagają formy pisemnej. 7. W sytuacji, gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy nie może on dostarczyć Zamawiającemu zamawianego przez niego artykułu, Zamawiający może zamówić inny tego rodzaju produkt, wybrany przez siebie. Cena w tej sytuacji będzie zgodna z ogólnie przyjętym cennikiem Wykonawcy. Zmiany te będą dokonywane w drodze zamówień telefonicznych, do ich obowiązywania wystarczy ustne zamówienie przez Zamawiającego, reprezentowanego przez Irenę Czubak, i zgoda na jego dokonanie Wykonawcy. Poświadczeniem zamówienia będzie wystawiona faktura VAT. Zmiany tego typu nie wymagają formy pisemnej. 8. Gdy Wykonawca nie może dostarczyć Zamawiającemu zamawianego przez niego artykułu, bądź artykułu umownego z winy własnej, Zamawiający może zamówić inny tego rodzaju produkt, wybrany przez siebie. Cena w tej sytuacji będzie zgodna z cennikiem umownym lub niższa od ceny umownej. Zmiany te będą dokonywane w drodze zamówień telefonicznych, do ich obowiązywania wystarczy ustne zamówienie przez Zamawiającego, reprezentowanego przez panią Irenę Czubak, i zgoda na jego dokonanie Wykonawcy. Poświadczeniem zamówienia będzie wystawiona faktura VAT. Zmiany tego typu nie wymagają formy pisemnej. 9. W przypadku zmian rynkowych cen jednostkowych pozycji wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, różniących się od cen jednostkowych brutto poszczególnych pozycji umowy o więcej niż 15% ceny umownej dopuszcza się możliwość zmian umownych cen jednostkowych, zmiany tego rodzaju wymagają pisemnego umotywowanego wniosku od Wykonawcy. Zmiany cen umownych artykułów do 15% nie wymagają formy pisemnej. 10. Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie stawka podatku VAT któregokolwiek artykułu, podatek ten będzie naliczany w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. 2. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ulicy Grunwaldzkiej 6a, 14-200 Iława, zaś upoważnionym do odbioru Irena Czubak. 3. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w sposób szczegółowy załącznik nr 2a, lub/i 2b, lub/i 2c, lub/i 2d, lub/i 2e, lub/i 2f do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania w ramach zawartej umowy artykułów spożywczych, najlepszej jakości, wyprodukowanych zgodnie z obowiązującymi w tym przedmiocie normami; zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 5. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie okresowo, na podstawie telefonicznych zamówień MOPS dokonywanych do dwóch razy w tygodniu (część 4,5,6) lub trzech razy w tygodniu (część 1,2,3) najpóźniej dzień przed dostawą, w dniu i godzinie, a także w ilości i asortymencie wskazanych każdorazowo w zamówieniu telefonicznym. 6. Koszt transportu realizowanych dostaw ponosi Wykonawca. 7. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy, jej obniżonej jakości, Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w terminie maksymalnie 2 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Spełnianie powyższych warunków należy potwierdzić przez złożenie stosownego oświadczenia wg załącznika nr 3 do siwz oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VI. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, spełnianie powyższych warunków będzie rozpatrywane dla każdej części osobno.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 2) formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 2a, lub/i 2b, lub/i 2c, lub/i 2d, lub/i 2e, lub/i 2f, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa, powinno być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Mocodawcę. 5) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3, 6) parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków - załącznik nr 4 Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi przedstawić komplet dokumentów, poświadczających spełnianie wymaganych warunków w odniesieniu do każdej części zamówienia. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy ( z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, przy czym dokumenty wymienione w punktach 1, 2, 4, 5, 6 mogą być przedstawione jedynie w formie ORYGINAŁU. 2. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda by spełnili następujące warunki: 1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3, 5. Pozostałe dokumenty składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. 2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum. Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum; 4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.ilawa.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach