Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu.

Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, Adama Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6732153, 16 6732087 , , fax. 16 6732707
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
    Adama Mickiewicza 34
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 6732153, 16 6732087 , , fax. 16 6732707
    REGON: 65018683700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I zamówienia – przedmiot zamówienia szczegółowo określa Tabela nr 1 do Druku ofertowego; Część II zamówienia – przedmiot zamówienia szczegółowo określa Tabela nr 2 do Druku ofertowego; Część III zamówienia – przedmiot zamówienia szczegółowo określa Tabela nr 3 do Druku ofertowego. 3. Zamawiający wymaga aby: a) Wykonawca dostarczał artykuły spożywcze, które w chwili dostawy spełniają wymogi jakościowe dla gatunku I oraz sanitarno – higieniczne określone w obowiązujących przepisach prawa żywnościowego na poziomie krajowym i wspólnotowym oraz były wolne od wad; b) Kształt i wygląd zewnętrzny był charakterystyczny dla danego rodzaju asortymentu. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju wyrobu. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy; c) Wykonawca dostarczał towar w oryginalnych opakowaniach jednostkowych i zbiorczych, wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, które mają mieć na opakowaniu czytelne oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego; d) Asortyment określony w Tabeli nr 1 poz. 1 – 39, 41 – 83, w Tabeli nr 2 poz. 1,2, 7 – 14, 16 – 17 oraz w Tabeli nr 3 poz. 1 – 20 w chwili dostawy posiadał co najmniej 180 dni okresu przydatności do spożycia; w Tabeli nr 1 poz. 40 i w Tabeli nr 2 poz. 3 – 6, 15 w chwili dostawy posiadał co najmniej 30 dni okresu przydatności do spożycia; e) Wykonawca dostarczał towar do siedziby Zamawiającego tj. Przemyśl ul. Mickiewicza 34 własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.); f) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy był pod stałym nadzorem Inspektora Sanitarnego oraz miał wdrożony system bezpieczeństwa żywności i żywienia HACCP zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 4. Ilekroć przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie znaków towarowych, nazwy handlowej, norm, oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretny produkt, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty spełniające wymagania zamawiającego, co najmniej w tym samym zakresie w jakim opisane zostały w poz. 2, 4 i 5 Tabeli nr 3 do Załącznika nr 1 (Druk ofertowy) – Opis Przedmiotu Zamówienia. 5. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać w złożonej ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego. 6. Wykonawca w Tabeli nr 3 w kolumnie nr 3 wpisze producenta i nazwę zaproponowanego produktu. 7. Sposób realizacji zamówienia: a. zamówienia będą składane telefonicznie, mailem lub faxem najpóźniej na jeden dzień przed dostawą, b. zamówienia w zakresie części I zamówienia realizowane będą przeciętnie raz w tygodniu, natomiast w zakresie części II i III zamówienia przeciętnie raz w miesiącu, w godzinach od 07:30 do godz. 10:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości dostaw, c. Zamawiający zastrzega sobie prawo w sytuacjach szczególnych do korekty ilościowej i asortymentowej zamówienia najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., przekaże Zamawiającemu, w formie pisemnej Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem Oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia - jeżeli Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów w celu wykazania postawionego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Wzór Zobowiązania stanowi Załączniku nr 4 do SIWZ. Ww. zobowiązanie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu oddającego zasoby do dyspozycji Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz gdy oferta lub załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Ww. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach