Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych: bezglutenowych, makaronów i tłuszczów na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.

Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 54-131 Wrocław, ul. Mączna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 769 950 , fax. 713 769 905
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
    ul. Mączna 3
    54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 769 950, fax. 713 769 905
    REGON: 93268454000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych: bezglutenowych, makaronów i tłuszczów na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych: bezglutenowych, makaronów i tłuszczów na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu. 2.Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 15800000-6 Różne produkty spożywcze; 15880000-0 Specjalne produkty odżywcze; 15882000-4 Produkty dietetyczne; 15851000-8 Makaron niegotowany; 15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne; 15412000-9 tłuszcze. 3.Towar będzie dostarczony do magazynu żywnościowego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest również dokonać rozładunku dostarczonego przedmiotu zamówienia i jego wniesienia w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru znajduje się w Kalkulacji cenowej która jako Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jej integralną część. 6.Wykonawca wykona zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 7.Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. 8.Zamawiający informuje i zastrzega w związku z planowanym remontem kuchni centralnej mieszczącej się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu, możliwość rozwiązania umowy przed ustalonym terminem jej zakończenia zgodnie z Rozdziałem IV niniejszego SIWZ z ww. powodu (remont kuchni centralnej). O rozwiązaniu umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę na dwa tygodnie przez planowanym rozwiązaniem umowy, na co Wykonawca wyraża zgodę. W takim przypadku rozliczenia ilościowe będą dokonane tylko do dnia faktycznego rozwiązania umowy, a rozliczenia kwotowe zostaną dokonane w przeciągu 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej i otrzymanej przez Zamawiającego faktury. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie rościł wobec Zamawiającego żadnych praw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zapis ten nie ma zastosowania w przypadku, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta. 2. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach