Dom Pomocy Społ."Dom Kombatanta" im.Gen.Mieczysława Boruty-Spiechowicza ogłasza przetarg
- Adres: 71-747 Szczecin, ul. Krucza 17
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 4557210 , fax. 0-91 4557210
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społ."Dom Kombatanta" im.Gen.Mieczysława Boruty-Spiechowicza
ul. Krucza 17 17
71-747 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 4557210, fax. 0-91 4557210
REGON: 81094121800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrucza.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia: Część I. Wyroby ciastkarskie i ciasta. Kod CPV - 15812000-3 Część II. Jaja świeże. Kod CPV 03142500-3 Część III. Warzywa i owoce mrożone. Kod CPV - 15331170-9 Część IV. Dania gotowe Kod CPV 15894300-4 Część V. Produkty mleczarskie. Kod CPV - 15500000-3, CPV- 15400000-2 Część VI. Ryby przetworzone i konserwowane. Kod CPV - 15200000-0 Część VII. Produkty przemiału ziarna Kod CPV 15610000-7, 15851000-8 Część VIII. Produkty spożywcze przetworzone Kod CPV 15300000-1 Część IX. Produkty spożywcze różne Kod CPV 15860000-4, 15870000-7, 15890000-3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158120003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)kalkulację cenową według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 1A , 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H, 1I do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 3) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrucza.szczecin.pl w linku bip- zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa wyrobów ciastkarskich i ciast
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa wyrobów ciastkarskich i ciast
Dodano: 2014-06-16 - Sukcesywna dostawa pieczywa i ciast do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie w roku 2014.
Dodano: 2013-12-06 - dostawa wyrobów ciastkarskich i ciast
Dodano: 2013-07-05 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ WYROBÓW CIASTKARSKICH I CIASTA DO OŚRODKA KOLONIJNO - WYPOCZYNKOWEGO W LUBINIE W ODDZIALE ZUS.
Dodano: 2013-02-25 - Sukcesywna dostawa pieczywa i ciast do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie
Dodano: 2012-12-06 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2012-11-12 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2011-11-25 - DOSTARCZANIE WYROBÓW CIASTKARSKICH I CIAST
Dodano: 2011-02-09