Dom Pomocy Społecznej w Bożenkowie ogłasza przetarg
- Adres: 86-021 Osielsko, ul. Nadrzeczna 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 3818716 w. 34 , fax. 0-52 3818716 w. 36
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bożenkowie
ul. Nadrzeczna 1 1
86-021 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 3818716 w. 34, fax. 0-52 3818716 w. 36
REGON: 55411032050000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Określenie wielkości zamówienia znajduje się w ofercie - załącznik nr 1 do Umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 156000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: -niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545 i Nr 91, poz. 742), -spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionegonie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ 5.Parafowany wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 6.Oświadczenie z art. 22 i 24 - załącznik nr 3 do SIWZ 7. Decyzję Inspekcji Sanitarnej dopuszczającej środki transportu do przewożenia produktów spożywczych. 8. Wykaz wykonanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.bydgoski.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków oraz tłuszczy roślinnych dla potrzeb PUC S.A. w 2 zdaniach CPV - 15600000-4, 15400000-2 Zadanie nr 1 - Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków - CPV- 15600000-4 Zadanie nr 2 - Dostawa tłuszczy roślinnych- CPV -15400000-2
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków oraz tłuszczy roślinnych dla potrzeb PUC S.A. w 2 zdaniach CPV - 15600000-4, 15400000-2 Zadanie nr 1 - Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków - CPV- 15600000-4 Zadanie nr 2 - Dostawa tłuszczy roślinnych- CPV -15400000-2
Dodano: 2015-06-25 - Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków oraz tłuszczy roślinnych dla potrzeb PUC S. A. w 2 zadaniach - CPV 15600000-4, 15400000-2 Zadanie nr 1 - Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków - CPV - 15600000-4 Zadanie nr 2 - Dostawa tłuszczy roślinnych - CPV - 15400000-2
Dodano: 2014-06-05 - Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków oraz tłuszczy roślinnych dla potrzeb PUC S. A. w 2 zadaniach - CPV 15600000-4, 15400000-2 Zadanie nr 1 - Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków - CPV - 15600000-4 Zadanie nr 2 - Dostawa tłuszczy roślinnych - CPV - 15400000-2
Dodano: 2013-06-04 - Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków oraz tłuszczy roślinnych dla potrzeb PUC S. A. w 2 zadaniach - CPV - 15600000-4, 15400000-4 Zadanie nr 1 - Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków - CPV - 15600000-4 Zadanie nr 2 - Dostawa tłuszczy roślinnych - CPV - 15400000-2
Dodano: 2012-05-28 - Dostawa produktów żywnościowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 3 w Grudziądzu
Dodano: 2010-12-01 - Dostawa art. spożywczych sypkich, konserwowych, oleju, octu
Dodano: 2010-10-04 - Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków oraz tłuszczy roślinnych dla potrzeb PUC S. A. w 2 zadaniach - CPV 15600000-4, 15400000-4 Zadanie nr 1 - Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków - CPV - 15600000-4 Zadanie nr 2 - Dostawa tłuszczy roślinnych - CPV - 15400000-2
Dodano: 2010-04-14