Przetargi.pl
Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Działu Spraw Międzynarodowych Politechniki Gdańskiej dla Programu LLP ERASMUS

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
  • Data zamieszczenia: 2010-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
    REGON: 00000162000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Działu Spraw Międzynarodowych Politechniki Gdańskiej dla Programu LLP ERASMUS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Działu Spraw Międzynarodowych Politechniki Gdańskiej dla Programu LLP ERASMUS. 2.Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe artykułów będących przedmiotem zamówienia określa FORMULARZ RZECZOWO-CENOWY stanowiący zał. nr 4 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje także transport przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt, w terminie i na miejsce ustalone z Zamawiającym. Odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu dostawy do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Koszty opakowania i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca. Odbioru towaru będą dokonywali wyznaczeni pracownicy Zamawiającego. Podczas odbioru sprawdzana będzie ilość dostarczonego towaru oraz czy dostarczone produkty odpowiadają przedmiotowi zamówienia i spełniają wymogi określone w SIWZ. Zamawiający poprzez dostawę rozumie transport oraz wniesienie zamówionych towarów do uprzednio wskazanego pomieszczenia na terenie Politechniki Gdańskiej. Zamawiający nie zapewni pracowników fizycznych ani żadnych środków transportu ręcznego. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru z przedmiotem zamówienia dostarczony towar nie zostanie odebrany. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem towaru poniesie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego dostarczenia towaru w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia takiego faktu przez Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie transportu i rozładunku, będącego w gestii Wykonawcy. 4.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji. 5.Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia objęty był okresem gwarancji wynoszącym co najmniej 12 miesięcy. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę nie może ograniczać gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 6.Zamawiający sprawdzi dostarczony towar objęty zamówieniem i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, złoży do Wykonawcy reklamację w formie pisemnej lub faksem. 7.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad w przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie 5 dni od dnia powiadomienia go pisemnie lub faksem przez Zamawiającego, w szczególności poprzez wymianę wadliwego produktu na egzemplarz bez wad. 8.Zamawiający wymaga, aby na każdym z zamawianych artykułów, istniała możliwość wykonania nadruku a zamawiane artykuły były opatrzone logiem i tekstem podanym przez zamawiającego według opisu zamieszczonego w Formularzu rzeczowo-finansowym (załącznik nr 4 do SIWZ). 9.Ostateczny projekt zostanie opracowany w całości przez Wykonawcę po podpisaniu umowy, na podstawie wzorów oraz plików graficznych dostarczonych przez Zamawiającego (zał. nr 6 do SIWZ). Zamawiający zastrzega prawo dokonania akceptacji ostatecznego projektu przed wykonaniem nadruku. Wykonawca dostarczy projekt w wersji umożliwiającej weryfikację parametrów zamieszczonych elementów nadruku, a akceptacja Zamawiającego zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym. 10.Miejsce i forma nadruku zostanie uzgodniona z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11.Oferowane przedmioty powinny być wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć swoją ofertę przed terminem składania ofert wadium w wysokości 1.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach