Przetargi.pl
Dostawa artykułów promocyjnych dla samorządu Studentów Politechniki Gdańskiej oraz dostawa wraz z montażem naklejek i dostawa tablic informacyjnych dla Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
  • Data zamieszczenia: 2015-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów promocyjnych dla samorządu Studentów Politechniki Gdańskiej oraz dostawa wraz z montażem naklejek i dostawa tablic informacyjnych dla Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych dla samorządu Studentów Politechniki Gdańskiej oraz dostawa wraz z montażem - naklejeniem naklejek (piktogramów) i dostawę tablic informacyjnych dla Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej. kod CPV: 39.29.41.00-0 - artykuły informacyjne i promocyjne 30.19..50.00-3 - tablice 30.19.28.00-9 - etykiety samoprzylepne 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: A. Dostawa artykułów promocyjnych dla Samorządu Studentów PG: 1. Smycz sublimacyjna - 3 000 szt. 2. Długopis automatyczny - 2 000 szt. 3. Teczka ofertowa - 200 szt. 4. Balon - 2 000 szt. 5. Ołówek - 500 szt. 6. Naklejka 3D - 500 szt. 7. Kubek z uchem - 300 szt. 8. Roll up - 3 szt. 9. Pins - 300 szt. 10. Blok firmowy A4 - 500 szt. 11. Parasolka składana - 300 szt. 12. Koszulka t-shirt - 500 szt. 13. Brelok - 400 szt. 14. Teczka konferencyjna z notatnikiem - 200 szt. B. Dostawa balonu z talią dla Samorządu Studentów PG, 1 szt., C. Dostawa maskotki - kostiumu dla Samorządu Studentów PG 1 szt., D. Dostawa wraz z montażem - naklejeniem naklejek i dostawa tablic informacyjnych dla Biblioteki Głównej. 1. Naklejki - 6 zestawów, 2. Tablice informacyjne duże - 10 szt. 3. Tablice informacyjne małe -3 szt. 4. Tabliczka na drzwi - 1 szt. 5. Tablica z napisem: Informacja Naukowa - 1 szt. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 3. Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 7 A, B, C, D do SIWZ. 4. Znakowanie materiałów promocyjnych, naklejek i tablic następować będzie zgodnie z projektami dostarczonymi przez Zamawiającego w dniu zawarcia umowy lub w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania od Wykonawcy wytycznych technicznych do przygotowania projektu. 5. Wykonawca przed realizacją umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wizualizacje nadruku dla każdej partii lub asortymentu. Zamawiający dokona akceptacji wizualizacji lub wskaże poprawki do wizualizacji w terminie do 3 dni roboczych od ich otrzymania. 6. Nadruki na wszystkich materiałach promocyjnych oraz naklejki i tablice muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji przez Wykonawcę. 7. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 A i 6B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: Część A 1 200 zł Część B zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w części B Część C zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w części C Część D zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w części D 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: WADIUM - dostawa artykułów promocyjnych dla SSPG oraz naklejek i tablic informacyjnych dla BG, ZP/ ...... /055/D/15 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). - e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w Kwesturze Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach Główny skrzydło B, ul. G. Narutowicza 11/12 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego i oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach