Przetargi.pl
Dostawa artykułów promocyjnych dla projektu e-Kraśnik

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2010-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów promocyjnych dla projektu e-Kraśnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z przygotowaniem i dostarczeniem materiałów promocyjnych związanych z realizacją projektu e-Kraśnik. Zamówienie polega na przygotowaniu, opracowaniu graficznym, wydruku bądź wykonaniu oraz dystrybucji materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu. Materiały będące przedmiotem zamówienia to: L.p. Nazwa Opis Ilość 1 Ulotka informacyjna - format A5 o wymiarach 14,8x21 cm, - liczba przedstawionych projektów do wyboru - min 3, - ulotka łamana na 3 części, - pełny kolor, - zadrukowane dwustronnie na papierze kredowym o gramaturze 135 g - lakierowane lakierem UV. - kolportaż - Wykonawca wykona projekty graficzne w terminie 2 dni od otrzymania wytycznych od Zamawiającego. 4000 2 Plakat - format A1 - liczba przedstawionych projektów do wyboru - min 3. - pełny kolor - na papierze kredowym o gramaturze 135 g - lakierowanie lakierem offsetowym - kolportaż - Wykonawca wykona projekty graficzne w terminie 2 dni od otrzymania wytycznych od Zamawiającego. 2000 3 Tablice informacyjne Tablice o wymiarach 25 x 30 cm na podłożu z blachy aluminiowej zabezpieczonej laminatem UV wg wzoru i zasad wizualizacji RPO WL na lata 2007-2013 (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z montażem i demontażem. W tym cztery tablice z mocowaniem na jeden słupek, , umożliwiający ustawienie je w systemie wolnostojącym. 16 4 Przygotowanie, wykonanie, dostarczenie pamięci flashcard zgodnych z typem MO1023 Plastikowa karta, kolor czarny - w kształcie karty kredytowej, zadruk CMYK dwustronny (zawierający trzy wymagane logotypy projektu, herb miasta i adres strony internetowej projektu), pakowanie w blistrze, o pojemności 4GB 150 5 Przygotowanie, wykonanie i dostarczenie pamięci Mini Flash Drive z ochronną metalową osłoną zgodnych z typem MO1001 Kolor niebieski, z nadrukiem dwukolorowym zawierającym trzy wymagane logotypy projektu, herb miasta i adres strony internetowej projektu), pakowanie w blistrze USB z nadrukiem o pojemności 4 GB 150 6 Długopis z nadrukiem zgodnych z typem IT3345 Apolo - długopis w kolorze białym. - wymiary ok. 14x0,9 cm. - wkład niebieski - logo Unii Europejskiej z dopiskiem Unia Europejska, logo RPO WL, herb Województwa Lubelskiego herb miasta Kraśnik oraz adres strony internetowej - dopasowane do rozmiarów przedmiotu - nadruk jednokolorowy (czarny) 1000 7 Notatnik formatu A5 Min. 100 kartek, kratka W dolnej części logo Unii Europejskiej z dopiskiem Unia Europejska, logo RPO WL, herb Województwa Lubelskiego, herb Miasta Kraśnik oraz adres strony internetowej- dopasowane do rozmiarów przedmiotu - nadruk kolorowy zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WL na lata 2007-2013 300 8 Wykonanie i dostarczenie naklejek informacyjnych Naklejki informacyjne z nadrukiem laserowym w pełnym kolorze na białej folii samoprzylepnej o wymiarach 3x5 cm - według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego - w celu oznakowania sprzętu zakupionego w ramach projektu. 200 9 Wykonanie i dostarczenie naklejek informacyjnych Naklejki informacyjne z nadrukiem laserowym w pełnym kolorze na białej folii samoprzylepnej o wymiarach 7x10 cm - według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego - w celu oznakowania sprzętu zakupionego w ramach projektu. 50 2. Wykonawca na wszystkich materiałach promocyjnych i informacyjnych zastosuje wszystkie logotypy wynikające z wytycznych Instytucji Wdrażającej zakresie obowiązków beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 (logotypy zostały określone w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ). 3. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekty wszystkich materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, w plikach źródłowych, w rozdzielczości umożliwiającej zamieszczenie plików na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej gadżetów i materiałów promocyjnych (długopisy, pamięci przenośne USB, naklejki), Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji indywidualne projekty graficzne (wraz z nadrukami) dla wszystkich produktów objętych zamówieniem. 5. Wszelkie projekty, materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, przesłane Zamawiającemu przez Wykonawcę do akceptacji, Zamawiający zaakceptuje w terminie do 5 dni roboczych. W powyższym terminie Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę, który projekt przyjmuje lub o konieczności wniesienia poprawek do projektu. 6. Wszelkie poprawki lub sugestie Zamawiającego do projektów materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, Wykonawca wykona w terminie do 5 dni roboczych. 7. Treść i materiały niezbędne do opracowania materiałów promocyjnych zostaną określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500 zł (słownie: 500 złotych), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, poręczeniach i gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 1. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013. 2. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium-Dostawa artykułów promocyjnych dla projektu e-Kraśnik. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 25.05.2010 r. do godz. 11.00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego 4. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 5. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XIII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Z zastrzeżeniem pkt 9, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium, które zwrócono Wykonawcy na podstawie art. 46 ust 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/index.php?id=6&tryb=&p0=&p1=&p2=

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach