Przetargi.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW PROMOCYJNYCH DLA POTRZEB PROJEKTU Uruchomienie kierunku studiów: Biotechnologia, specjalność: Biotechnologia Medyczna na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2725937 , fax. 42 2725947
  • Data zamieszczenia: 2013-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
    al. Kościuszki 4 4
    90-419 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 2725937, fax. 42 2725947
    REGON: 47307330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ARTYKUŁÓW PROMOCYJNYCH DLA POTRZEB PROJEKTU Uruchomienie kierunku studiów: Biotechnologia, specjalność: Biotechnologia Medyczna na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby realizacji Projektu Uruchomienie kierunku studiów Biotechnologia, specjalność: Biotechnologia Medyczna na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi opisanych szczegółowo w załączniku nr 2 SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę poniższego asortymentu: 1. kubek - 260 szt. (21 dni realizacji od dnia zaakceptowania egzemplarza próbnego); 2. teczka - 250 szt. (21 dni realizacji od dnia zaakceptowania egzemplarza próbnego); 3. długopis - 300 szt. (21 dni realizacji od dnia zaakceptowania egzemplarza próbnego); 4. teczka kartonowa - 250 szt. (21 dni realizacji od dnia zaakceptowania egzemplarza próbnego); 5. pendrive - 270 szt. (28 dni realizacji od dnia zaakceptowania egzemplarza próbnego); 6. smycz - 250 szt. (21 dni realizacji od dnia zaakceptowania egzemplarza próbnego); 1.Dostawa towaru nastąpi do Dziekanatu Wydziału Nauk Biomedycznych i Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ul. Żeligowskiego 7/9 (Bezpośredniego Odbiorcy) w ilościach i o parametrach zgodnych z załącznikiem nr 2 do SIWZ (Przedmiot zamówienia - Formularz cenowy). 2.Materiały do wykonania przedmiotu zamówienia tj. logo oraz inne oznaczenia wymagane dla danego produktu, przekazane będą przez Zamawiającego w postaci elektronicznej Wykonawcy w terminie 5 dni od podpisania umowy. Projekty nadruku przygotowane przez Wykonawcę powinny być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3.Wykonawca w terminie 5 dni od dnia otrzymania materiałów, o których mowa w pkt. 2 dostarczy Zamawiającemu próbne egzemplarze każdej pozycji przedmiotu zamówienia z wykonanym wymaganym znakowaniem. Znakowania na próbnych egzemplarzach powinny zostać wykonane w technologii i kolorystyce określonej w SIWZ. Próbny egzemplarz z każdej pozycji, poza wymaganymi naniesieniami, musi spełniać wymagania techniczne i kolorystyczne opisane w SIWZ. 4.Zamawiający w terminie 2 dni od dnia otrzymania próbnych egzemplarzy, zaakceptuje je albo zgłosi do nich uwagi. 5.W przypadku zgłoszenia uwag do próbnych egzemplarzy, Wykonawca wprowadzi zgłoszone przez Zamawiającego uwagi i ponownie przedstawi Zamawiającemu do akceptacji poprawione próbne egzemplarze, nie później niż w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. 6.W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego dalszych uwag do próbnych egzemplarzy, postanowienia ustępu 3-5 stosuje się odpowiednio. 7.W przypadku 3 -krotnego powtórzenia się procedury o której mowa w § 3 ustęp 3- 6, i niedostarczenia przez Wykonawcę egzemplarza próbnego spełniającego wymagania określone w zawartej umowie i SWIZ, Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od zawartej umowy. Powyższe odstąpienie traktowane będzie jako okoliczność obciążająca Wykonawcę i uprawniająca Zamawiającego do naliczania kary umownej o której mowa we wzorze umowy § 6 ust. 5 umowy. 8.Ostatecznie zaakceptowany przez Zamawiającego egzemplarz próbny stanowi podstawę do realizacji przedmiotu umowy. 9.Dostarczony przedmiot umowy będzie spełniał wymagania Zamawiającego, jeżeli będzie zgodny z zaakceptowanymi przez Zamawiającego egzemplarzami próbnymi. 10.Wykonawca nie może wprowadzić modyfikacji do przekazanych przez Zamawiającego logo (logotypów) znaków graficznych oraz innych znaków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 470,00 zł 2.Ostateczny termin wniesienia wadium upływa dnia 3. września 2013 r. o godz. 11.00 3.Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu przelewem na konto ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 10501461 1000 0022 8237 8799 do dnia 3.09.2013 r. do godz. 11.00 z zaznaczeniem: Wadium ZP/95/2013/P - dostawa artykułów promocyjnych dla UM w Łodzi. w poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą,, gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach