Urząd Skarbowy Warszawa Targówek ogłasza przetarg
- Adres: 03-482 Warszawa, ul. Dąbrowszczaków 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 33-91-444 , fax. 0-22 619-30-18
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Warszawa Targówek
ul. Dąbrowszczaków 14 14
03-482 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 33-91-444, fax. 0-22 619-30-18
REGON: 01203776100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla Urzędu Skarbowego Warszawa Targówek przy ulicy Dąbrowszczaków 14 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są artykuły papiernicze i biurowe w ilościach wskazanych w załączniku Nr 1 do SIWZ Nomenklatura (Kod CPV 30100000-0 ,30190000-7 ). 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu handlowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki wynikające z art. 22 ustawy PZP (co potwierdza się złożeniem oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty) tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) zrealizowali należycie w okresie trzech lat przed dniem wszczecia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na dostawę artykułów papierniczych i biurowych odpowiadającego swoim rodzajem dostawie będacej przedmiotem zamówienia o wartości min. 80.000,00 zł każde e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy), 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Części VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 44 ustawy w oryginale, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone przez Zamawiającego w Części V SIWZ (załącznik nr 1 do oferty). 2. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Części V SIWZ przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) będą przedstawione w formia oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Nr 2 do oferty). 3. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu 3.1 Pełnomocnictwo rodzajowe w oryginale do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście (załącznik Nr 3 do oferty). 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją § 2. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców ( Dz.U. Z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). 5. Wykonawcy, których Oferty nie zawierają któregokolwiek z wymienionych w pkt. 2 i 3 oświadczeń lub dokumentów, zostaną wezwani przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust.3 do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub koniecznie byłoby unieważnienie postępowania. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu - po upływie dodatkowo wyznaczonego terminu - spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa art. biurowych dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-03-04 - dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-03-04 - dostawę art. biurowych dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-02-29 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Targówek wraz z wywozem i utylizacją zużytych materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa, montaż, instalacja sprzętu techniczno-biurowego dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Dodano: 2015-11-03 - dostawę artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2015-10-19 - Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
Dodano: 2015-10-08