Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Dostaw ogłasza przetarg
- Adres: 90-532 Łódź, ul. ks. I.J. Skorupki 21
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
- Data zamieszczenia: 2011-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Dostaw
ul. ks. I.J. Skorupki 21 21
90-532 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
REGON: 00051418200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów papierniczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych. Szczegółowy opis artykułów papierniczych zamieszczony jest na stronie zamawiającego - Załącznik nr 3 do Ogłoszenia - Opis przedmiotu zamówienia. Załącznikami do Ogłoszenia są: * Załącznik nr 1 - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, * Załącznik nr 2 - Wzór umowy, * Załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia, * Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy (w formacie arkusza kalkulacyjnego), * Załącznik nr 5 - Instrukcja dla Wykonawców, Załączniki zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim
Dodano: 2016-04-13 - Zakup materiałów biurowych, papierniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek
Dodano: 2016-03-16 - Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup i dostawa papieru kserograficznego w ramach projektu systemowego Równi na rynku pracy w ramach programu Gwarancje dla młodzieży współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój nr POWR.01.02.02-00-0002/15. oraz na potrzeby utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim
Dodano: 2015-04-14 - Dostawa papieru kserograficznego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2015-02-17 - Dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim
Dodano: 2014-04-30 - Dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim
Dodano: 2014-04-04 - Dostawa papieru ksero A4 oraz A3 na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział W Łodzi wraz z Rejonami.
Dodano: 2014-03-28 - dostawa materiałów biurowych w ramach zadania: Utrzymanie bieżące jednostki budżetowej - Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi
Dodano: 2014-02-04 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Wieruszowie
Dodano: 2014-01-27