Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Pl. Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 878 52 65
- Data zamieszczenia: 2011-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych
Pl. Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (061) 878 52 65 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.city.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów papierniczych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do umowy. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego w drodze elektronicznej: 5, 10, 15, 20, 25 oraz 30 dnia każdego miesiąca. W przypadku gdy 5, 10, 15, 20, 25, 30 przypada w sobotę, niedzielę lub święta, zamówienia mogą być składane w pierwszym dniu roboczym przypadającym po sobocie, niedzieli lub święcie. Dostawy konkretnych artykułów papierniczych z załącznika nr 1 do umowy Zamawiający określać będzie Wykonawcy każdorazowo drogą elektroniczną lub w pisemnych zamówieniach składanych w drodze faksowej. Zamawiający określać będzie w zamówieniach ilość i rodzaj artykułów papierniczych oraz wskaże miejsce tj. adres i numer pokoju, które będzie miejscem wydania artykułów. Zmówienia będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 5 dni, licząc od dnia następnego po otrzymaniu zamówienia od Zamawiającego pocztą elektroniczną lub faksem. W załączniku nr 2 do umowy podano adresy do których Wykonawca będzie dostarczał artykuły. Koszt dostarczenia i rozładunku artykułów papierniczych należy wliczyć do cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. W przypadku wystąpienia wad w dostarczonych artykułach w okresie 12 miesięcy od ich odbioru, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwych artykułów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany łącznej ilości dostaw poszczególnych artykułów. Jednocześnie zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia w co najmniej 60 % wartości. Z tytułu nie zrealizowania całości dostaw, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez zamawiającego lub wyższe. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy w załączniku nr 1 do umowy podać nazwę artykułu lub nazwę producenta. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załącznikach należy traktować jako wzorzec jakościowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 1 500,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.city.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę materiałów biurowych i papieru dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek
Dodano: 2016-07-12 - DOSTAWA PAPIERU DO DRUKOWANIA I PAPIERU KSERO
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa papieru
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem papieru ksero dla Magazynu Centralnego UMP, ul. Marcelińska 27
Dodano: 2015-12-21 - Sukcesywna dostawa papieru do urządzeń kopiujących i drukujących, papieru komputerowego - składanki komputerowej oraz papieru pakowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile
Dodano: 2015-12-04 - Zakup i dostawa papieru ksero
Dodano: 2015-11-20 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukowania dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek
Dodano: 2015-11-13 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych w 2016 roku do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2015-10-30 - ZZP-2380-87/2015 Zawarcie umowy ramowej na dostawę papieru kserograficznego i kancelaryjnego dla jednostek Policji woj. wielkopolskiego
Dodano: 2015-10-30 - Dostawy papieru kserograficznego formaty A3 i A4 na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Dodano: 2015-10-22