Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
- Data zamieszczenia: 2012-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Pl. Dąbrowskiego 2 2
09-402 Płock, woj. mazowieckie
tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
REGON: 61103840300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów papierniczo-biurowych do Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczo-biurowych do Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z asortymentem i ilością zawiera Dział II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Wszystkie podane przez Zamawiającego nazwy własne producentów materiałów biurowych są przykładowe. Można zastosować równoważne materiały, tzn. takie, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych- poprzez wpisanie ich producenta. Liczby wskazane w tabeli są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli formularza cenowego. Artykuły biurowe powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. Zamawiający wymaga aby artykuły papiernicze dostarczane były sukcesywnie, w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania przez wykonawcę zapotrzebowania przekazanego za pomocą faxu lub drogą mailową. Artykuły biurowe i papiernicze zostaną dostarczone i wniesione do siedziby zamawiającego na koszt wykonawcy. W razie stwierdzenia wad lub braku towaru dostawca zobowiązuje się do dostarczenia w skutek pisemnej reklamacji odbiorcy (faks) towaru wolnego od wad lub towaru brakującego, niezwłocznie po zgłoszeniu reklamacji - maksymalnie w ciągu 3 dni od wspomnianego zgłoszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23