Przetargi.pl
Dostawa artykułów ogólnospożywczych

Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Jagiełły 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 625 23 66 , fax. 0-89 625 23 66
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących
    ul. Jagiełły 3 3
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 625 23 66, fax. 0-89 625 23 66
    REGON: 00019372000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsziownidzicy.w.interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów ogólnospożywczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów ogólnospożywczych wymienionych w 8 zadaniach do Internatu w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Nidzicy znajdującej się przy ul. Wyborskiej 12 w grupach CPV,151, 153,155,158, 011,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151313101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: Art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust1 i 2 Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, _ prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - (Dz.U.04. Nr 19, poz.177 ze zmianami), oraz spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w wykonawca warunki spełnia. Oświadczenia oraz dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy zostały wymienione w punkcie 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty 1) Poprawnie wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1/4-20 do SIWZ wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do wystąpienia w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. W formularzu ofertowym wykonawca akceptuję warunki umowy na realizację zamówienia, przedstawione we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) dołączonym do SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymane całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. ustawy prawo zamówień publicznych załącznik Nr 3 i 3 a SWIZ 5). Wykonawca zamieszkały poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej pkt 2,3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt 5 lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy i pkt 5 lit c nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) Oświadczenie wykonawcy, że dostarczone produkty odpowiadają określonym parametrom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsziownidzicy.w.interia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach